Baliflits 11 2018

27 februari 2018 - Sanur, Indonesië

Hier dan weer even een flitsje uit het zonnige Bali. Een temperatuursverschil van zo'n 40 graden. Nou ik weet wel wat ik liever heb en ben dan ook blij dat ik hier ben. Wens jullie veel sterkte bij die kou. Maandagmorgen mijn eerste massage gehad en het viel me ontzettend mee. Een paar pijnlijke plekken. Mijn lichaam was volgens hem nog steeds erg moe en hij is dan ook begonnnen met lymfdrainage. Hoop spoedig dat jasje van vermoeidheid eens af te kunnen leggen. We gaan op tijd naar bed, maar ik slaap nog slecht. Op het strand haal ik mijn slaapuurtje dan wel weer in, maar dat is eigenlijk alleen als schoonheidsslaapje bedoeld.Zondagmorgen mezelf maar eens verwend met een lekkere scrubmassage. Je wordt van top tot teen gescrubd voor de prijs van zo'n 3 euro. Heb dus nu een heerlijk zacht velletje. Zwem ook weer in zee. En gisteren ook weer voor het eerst in het zwembad de aquaoefeningen gedaan. viel me heel erg mee. Had natuurlijk de oefeningen wel aan de kant van het zwembad gedaan, zover dat mogelijk was, maar kon ze toch allemaal weer uitvoeren ondanks het hoge zwembadwater. Pluvius is nog een geregelde bezoeker en dan laat hij heel wat water achter, zodat het zwembad overvol is. Jacob en Rens de zoon en kleinzoon van Jan en Gepke zijn gisternacht aangekomen. Onze kinderen belden gisteravond en toen zijn we met z'n negenen wezen eten. Heel gezellig, we waren hier al eens eerder geweest, jaren geleden, toen hadden we hier een dansavond. Het eten is er goed en niet duur, hoewel het voor mij gisteren een beetje te pedis was, heb alleen de rijst opgegeten. Een hapje kip en ik had al Hot Lips . Thuisgekomen nog maar een banaan gegeten, welke ik 's middags van de vrouw van de strandbaas had gekregen. Ze verwend me wel vaker met wat fruit. Zo zijn we de nacht wel weer doorgekomen. Donderdag gaan we met een grote groep de bergen in. Een hele uittocht in het hotel en een leeg strand. We gaan dan op de terugweg eten bij Ketut Ria en hebben dan meteen weer aan onze verplichtingen voldaan😅😅😅 dit is überhaupt geen straf, want de Gurame smaakt hier verrukkelijk. Mensen dit was het dan weer even, veel warme knuffels uit het zonnige Sanur.❤️❤️❤️