Bali 2024

23 maart 2024 - Wolvega, Nederland

Lieve volgelgers, hier dan onze laatste uurtjes op Bali dit jaar. De koffers zijn dicht en wat denk je? Totaal geen overgewicht. Alles paste keurig in de koffers. We hebben dan ook de laatste weken geen tijd gehad om te shoppen. Gep, we zouden nog samen even op pad naar de leuke winkeltjes, dat is er dus duidelijk niet van gekomen. Ik hoor de heren al zeggen: goed voor onze portemonnee. Wij zeggen gewoon: reden om terug te komen. Half vijf kwamen de kinderen ons ophalen om naar Ngurah Rai airport te gaan. Hoe fijn is het dat ze met zijn drietjes ons hier heen kunnen brengen en wij hun kunnen bedanken dat ze er weer voor ons waren als we vervoer naar ziekenhuis e.d. nodig hadden. Konden ze zelf niet, dan werd er voor vervoer gezorgd. Ook voor het vele fruit, de heerlijke gebrandde pinda’s , de warme cake-jes voor bij de koffie, de cappuccino, de pindasaus, maar ook voor de warme liefde die ze ons elk jaar weer schenken. Nooit is hen iets teveel. We zijn hier erg dankbaar voor, dat deze lieverds ooit op ons pad zijn gekomen. We waren om half zes in Denpasar om na een klein uurtje in te kunnen checken. We hebben dit maar niet online gedaan, omdat we een boeking hadden voor drie personen. Het is gemakkelijker om dat aan de balie te doen. Gep was wel van de eerste vlucht afgehaald op papier, maar niet van de tweede. Alles verliep heel soepel. Bij mij gingen de toeters en bellen natuurlijk weer af, maar ook dat konden we goed uitleggen en mochten we door. We hebben de hele reis drie stoelen gehad voor ons tweetjes. We moesten op Singapore dit keer wel met het treintje naar terminal 3. We hebben hier een klein uurtje om over te stappen, dus is het wel poot aan. Ook hier ging het instappen vlot. Maar Tien minuten te laat vertrokken voor een vlucht van ruim dertien uur. Dat vliegen ze wel weer in. Een fijne vlucht, met hier en daar wat turbulentie. Lekker veel geslapen, na ja gedommeld, zo nu en dan wat te eten, jongens wie doet je wat. Op tijd in Amsterdam, alleen duurden de koffers een beetje lang. We werden keurig op de hoogte gehouden, dat de band over 20 minuten zou starten. Buiten nog even staan blauwbekken, wat een temperatuurverschil, voor Angelique voorkwam rijden in een prachtig gepoetste auto! Nog even een broodje gegeten in Kudelstaart en toen op naar huis! Hier waren ze vergeten de verwarming wat hoger te zetten. Koud hoor!  Zoë, Robert, Caitlyn en Friso kwamen nog even langs en toen was het al weer etenstijd en bedtijd. Waar Roeland nooit ergens last van heeft, ik viel letterlijk om. Heerlijk geslapen in mijn eigen bedje. Lieve mensen , we hebben het heerlijk gehad, ondanks wat strubbelingen. Op naar volgend jaar!❤️❤️❤️

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Janny van Noordenburg:
    23 maart 2024
    Hoi Hilly en Roeland fijn dat jullie ook weer goed thuis zijn aangekomen 👍Ja, het is wel weer even wennen aan de kou hier, na die heerlijke warmte van Bali. Het was weer een heerlijke tijd daar, voor jullie wat anders de afgelopen weken met de zorg voor Gepke. Gaat het wat beter met haar? 🍀🍀🍀🍀🍀Groetjes Janny en hopelijk volgend jaar weer in goede gezondheid terug naar Bali 🙏👋🏻👋🏻👋🏻
  2. Hilly:
    23 maart 2024
    Met Gepke gaat het langzaam, maar zeker iets beter. Ze is nog wel heel moe en slaapt veel. Volgende week wil de huisarts wat proeven doen. Dengue lag niet zo op haar vakgebied. Goed eten en drinken en rust, maar dat wisten we al. We hebben alsnog de brief van Made ontvangen met Autan, die bleek er maandag nog niet te zijn. Marion is vanmorgen ook weer thuisgekomen, voelt haar ook nog niet echt happy! Liefs en groetjes van ons❤️❤️❤️
  3. Ton en Ellen:
    23 maart 2024
    Welkom thuis luitjes! Inderdaad een paar graden kouder hier! Hopelijk is Gepke weer snel de oude, had van haar begrepen dat ze een parachute sprong wilde doen!! Gekregen voor haar 80-ste verjaardag! Zal nog wel uitgesteld worden! 😜🤣 Genieten jullie nog maar even na van het Bali gevoel!! Groetjes van Ton en Ellen! 😘

Jouw reactie