Bali 2020

14 januari 2020 - Wolvega, Nederland

Lieve Baliflitsvolgers.

Het nieuwe jaar is begonnen en net als andere jaren zijn we druk aan het koffers pakken. Het valt niet mee om binnen de kilo’s te blijven, maar gelukkig hebben we lieve vrienden, die nog een paar kilo ‘s over hebben en dit voor ons mee willen nemen. Zo kunnen we toch weer heel wat mensen blij maken met alle gekregen kleren. Zondag gaat ons nieuwe avontuur weer beginnen en we houden jullie weer op de hoogte van onze belevenissen. Tot onze volgende flits, die vanaf volgende week weer uit Bali komt. Liefs van ons!

1. Marion:
    Hoi Holly en Roeland.
    Bij ons staan de koffers ook open om ingepakt te worden. Vrijdag inchecken en zondag vertrekken. We zien elkaar snel weer en hopen op een zorgeloze en gezellige vakantie. Tot gauw.
  2. Hilly:
    14 januari 2020
    Tot zondag, lieverds. We gaan er weer wat van maken.
  3. Janny van Noordenburg:
    14 januari 2020
    Hoi Hilly en Roeland dat schiet al aardig op. Heerlijk vooruitzicht een hele goede reis en geniet ze weer in Sanur 🙋‍♀️
  4. Anneke Swart:
    15 januari 2020
    Hilly en Roeland dat ziet er weer goed uit voor jullie en alle mensen die jullie een warm hart toedragen.Overgewicht dat betekend bij jullie ,uitdelen en weer blije gezichten zien.Geniet weer van jullie land en mensen.
    Groetjes vanuit Bonaire, Sjef,Anneke en Gertjan
  5. Anneke:
    15 januari 2020
    Succes met het pakken, zondag een hele goede reis!
    Veel plezier op Bali!
  6. Lies:
    15 januari 2020
    Hele fijne vakantie !!!!..... Roeland ik hoop dat het voor jouw goed gaat met al die koffers.
    groetjes Hans en Lies

p.s. groetjes aan iedereen.
  7. Josephine:
    Hallo
    Wij zijn er inmiddels. Prima vlucht gehad, alleen denk aan overgewicht met de koffers. Wij hebben ook veel 'weggeefkleren', zaten toch boven de kilo's.
    Op Schiphol wat overgeladen in de handbagage, maar helaas zat tussen deze spullen een zakje met allerlei openers en Zwitserszakmes. Op Schiphol het mes al in gepikt en op Singapore openers etc.
    Er is hier niets veranderd. Ook bij Bumas niet, dezelfde hartelijkheid.
    Heerlijk weer 32 graden.
    Helaas is onze airco stuk op de kamer, vannacht dus bloedheet op de kamer.
    Heb de buitendeur open gelaten.
    Hopen dat het vandaag gemaakt kan worden.
    We wensen jullie een goede reis en tot snel!

Groetjes Ruud en Josephine