Baliflits 13

16 maart 2020 - Sanur, Indonesië

Lieve mensen, Hier dan weer een paar flitsjes uit het paradijs. Met ons gaat het prima! Het Coronavirus houdt hier ook iedereen in zijn greep. De berichten uit Holland zijn hier niet aan te slepen. Op zich valt het hier nog enorm mee en zijn we dan ook niet zo bang om besmet te worden. We maken ons meer zorgen over de toestand thuis en wat de gevolgen zullen zijn op langere termijn. Natuurlijk nemen de wildwest verhalen hier ook toe. De één weet dit te vertellen en de ander doet er nog een schepje bovenop

we genieten hier nog volop van de prachtige natuur en van het mooie weer overdag. S’avonds wil het nog weleens spoken en valt er veel regen. We zijn al verscheidene keren droog van huis gegaan om te dineren en meestal met de paraplu op weer thuisgekomen. Ook de plu weleens vergeten en dan met een gratis douchebeurt weer naar huis. Ach je kleed je uit en droogt je af of je neemt voor die dag de zoveelste douchebeurt, trekt je nachthemd aan en gaat lekker vroeg slapen.

gisteravond zijn we met Gede, Made en Sintya wezen dineren . Gede wist een nieuwe Warung over de bypass. Aan de buitenkant leek het netjes, maar klein. Toen we binnenkwamen bleek er een prachtige tuin achter te liggen. In plaats van tafels hadden ze hier oude Singer trapnaaimachines staan, die als tafels fungeerden. Werden we eerst nog lek gestoken door de muggen, ons niet ingesmeerd omdat we dachten bij Mona Lisa te gaan eten, Gede  een paar flesjes Soffell gehaald en toen was het leed geleden.het genieten kon beginnen. In een hele romantische omgeving met heldere sterren aan de lucht hebben we genoten van een heerlijke maaltijd. Het vlees was, zoals het hoort te zijn, de nasi goreng was geweldig en ook mijn spaghetti carbonara was heerlijk.
Ook vandaag de dag gestart met regen, maar nu prachtig weer. Vandaag vliegen Ton en Ellen, Ineke, Mieke, Hein, Lowie en Jeanny naar Huis. Het loopt hier nu dan ook een beetje leeg en door de annuleringen komen er niet veel bij. Zo, jullie weten weer wat van hier. En wat komen gaat, dat wachten we maar af. Liefs van ons beiden en Sampei Jumpa. Foto’s volgen vanavond! We moeten zo al weer eten!

1. Margreet:
    16 maart 2020
    Nog maar even lekker genieten daar en dan voorspoedige terugreis!
  2. Gerard mentz:
    16 maart 2020
    Leuk te lezen dat het jullie goed gaat ondanks de Caronavirus. Hier ligt het openbaar leven bijna plat. De details bespaar ik jullie, want het nieuws dringt daar wel door, Jullie zullen eerdaags ook terugkomen en hopelijk kunnen jullie terug zonder problemen. Zo te lezen wordt het behoorlijk stil in Bumas.