Baliflits 2019 editie 4

1 februari 2019 - Denpasar, Indonesië

Lieve koukleumers.

hier dan weer even een paar flitsjes uit het warme, maar regenachtige Bali.

Jullie hoeven geen medelijden te hebben hoor! De temperaturen zijn goed. Vooral voor mensen die niet door de griep geveld zijn.

De griep heeft ook hier om zich heen gegrepen. Zelf lig ik al voor de tweede dag plat, met een afschuwelijke hoofdpijn en pijn in de botten. Mijn buurman en ik blaffen en niezen tegen elkaar op.

Roeland mankeert zoals gewoonlijk nog  niks. Toch zijn hier ook grote kerels geveld. Het zal wel even een kwestie van uitzieken zijn.

maar gedeelde smart is halve smart nietwaar!

We slapen en lezen ons er wel door heen!

En gelukkig zijn de dropjes nog lang niet op.

roeland is nu even naar de apotheek voor een hoestdrankje. Hij gaat als het weer droog is, heerlijk naar het strand.

want ja, zonder een dag te klaverjassen, dat kan niet, dat is niet goed, want dan raak je  je routine kwijt Haha!

je weet altijd wie er gewonnen en wie er verloren heeft, want fanatiek zijn ze. En wie verzaakt kan dat nog lang horen! Hihi!

Gelukkig winnen ze om beurten en hebben een boel plezier.

Marion jij vroeg laatst, met hoeveel personen we waren als we compleet waren. Nou dat varieert, want dan komt de een en gaat de ander. We hebben hier in het hotel zo’n groep van 16 tot 20. En op het strand  een andere groep van ongeveer hetzelfde aantal. Natuurlijk kennen we door de jaren heen wel meer mensen, maar dit is de groep waar we het meeste mee hebben.

Iedereen helpt iedereen! We zijn net één grote familie. En is er iemand ziek, dan komen er overal helpende handen. Je bent hier als het er op aan komt, nooit alleen.

Deze week al weer bloemen gekregen! Onze vriendin Eka, dochter van de baas kwam met een auto vol bloemen.

staat toch heel gezellig hoor.

met Roeland zijn teen gaat het goed!

verder heb ik niet zoveel te melden, alleen dat het zonnetje weer gaat schijnen! Maar op het moment lig ik liever in mijn gekoelde kamer met een koud washandje op mijn zere hoofd.

Lieverds de volgende flits hoop ik weer in het zonnetje te schrijven.

dikke knuffel van ons beiden!

1. Robert Steur:
    1 februari 2019
    Influenza, oeps, da’s niet fijn. Het bed houden op je vakantie. Nee, dat wil je liever niet. Enfin, hopelijk ben je weer snel in de benen, Hilly.
    Wel even andere koek dat griep-gedoe. Nee, dan het ziektebeeld van stranddokter Ton. Tropenkolder waardoor z’n hoofd op hol slaat. Gelukkig valt dat allemaal een beetje mee. Twintig vrouwen volstaan en niet eens twintig maagden!
    Mooi, dat Roeland ook weer vrolijker rondhuppelt, nu op een gezonder teentje tien. Een flink haperende start van jullie verblijf op Bali, al met al.
    Hoog tijd dat Epione, de godin van gezondheid en genezing (in de Griekse mythologie) of een Balinese evenknie jullie met een bezoek vereert. Van harte beterschap van M&R.
  2. Janny van Noordenburg:
    1 februari 2019
    hoi Hilly en Roeland. ja het is hier weer even afzien met sneeuw. het is hier jammer dat het zonnetje er niet bij schijnt. dan is het wel lekker. volgende week zeggen ze dat die weer komt{dat zonnetje}. beterschap toegewenst. hopen voor je dat je weer snel opgeknapt bent. daarna weer genieten van zon en strand. het is nu februari en wij gaan aftellen. groetjes Daan en Jannie
  3. Kim:
    2 februari 2019
    Beterschap (oma) Hilly! Ziek zijn op je vakantie is niet leuk😔. Hopelijk ben je snel weer fit genoeg om naar het strand te gaan. Xxxx van Robert, Kim en Daan