Geen Bali 2021

15 januari 2021 - Wolvega, Nederland

Lieve volgers, zoals jullie weten geen gereis en ook geen koffers pakken! Wij zullen ons mooie Bali heel erg missen dit jaar! Ook de lieve mensen die we elk jaar hier ontmoeten. Toch wil ik jullie allemaal even een hart onder de riem steken. We gaan gewoon net als andere jaren weer aan het aftellen, zei het nu een heel jaar! Nog maar twaalf maanden te gaan. Blijf positief! Blijf gezond! En dan hopelijk🤞🤞🤞 tot volgend jaar! P.s. Lees de reisverhalen van vorig jaar nog eens terug en geniet nog eens met ons mee! Heel veel liefs van ons!❤️❤️❤️

1. Josephine:
    Top!!!!
  2. Anneke de Haan:
    15 januari 2021
    Lieve Hilly en Roeland, natuurlijk gaan we er tegenaan dit jaar, er zijn best nog heel veel positieve dingen waarvan we kunnen genieten, zoals een koppie thee 😄. Heel jammer dat jullie niet weg konden deze keer, maar hé, een jaar is zo weer om. Stay strong en ik kom nog wel eens even buurten. Liefs, Anneke 🥰
  3. Janny van Noordenburg:
    15 januari 2021
    Hoi Hilly en Roeland. Ja is even geen Bali dit jaar. Dan is het ook alweer een jaar geleden dat we elkaar gezien hebben. Ook wij blijven positief en tellen af naar 2022 om het reizen naar Bali weer op te pakken. 🍀🍀🍀🍀🍀
    Blijf gezond. Op naar 2022 op ons vertrouwde stekkie. We kijken er al naar uit. Lieve groetjes Daan en Janny
  4. Regina:
    15 januari 2021
    Hey lieverds, ik had jullie reisverhalen heel graag gelezen! Het zit er alleen dit jaar niet in. Dus ik lees de verhalen van de vorige keer nog eens. Erg jammer allemaal, maar het belangrijkste is dat we gezond blijven! Tip: zet voor iedere dag een streepje op jullie behang, dan kunnen jullie de kamer laten doen als jullie in 2021 op Balie zitten :-) Tegen die tijd hebben jullie de kamer al heel veel en vaak bekeken. Best leuk, iets geheel nieuws op de muur... fotobehang van Bali! Laten we dit jaar vooral kijken naar wat we wel hebben en kunnen, geniet hiervan en kijk uit naar alles wat nog in het vat zit. Een jaar is idd zo voorbij, kunnen wij dan weer genieten van jullie foto's en de reisverhalen. Ik kijk er naar uit. Blijf gezond en ook ik kom nog eens langs... aan. Liefs Regina
  5. Kim:
    15 januari 2021
    Hopelijk snel weer reizen en back to “normaal”🤗💋

liefs Robert, Daan en Kim