Baliflits 17

12 maart 2024 - Sanur, Indonesië

Lieve volgers, hier dan weer even een paar lettertjes uit Bali. Na een onstuimig weekend met heel veel regen en slecht internet, in verband met Nyepi, zijn we nu weer on-line. Nyepi zonder Gepke, De trombocyte waarden gingen eerst nog verder omlaag. Gelukkig zette het herstel na twee dagen in. Toch vonden we het met zijn allen beter om Nyepi toch maar in het ziekenhuis door te brengen. Zondag kreeg ze onverwachts visite van de 4 Noordenburgertjes. Een hele verrassing! S’middags is ze zelfs nog even naar buiten geweest. Marloes had haar in de rolstoel gezet, om zo nog iets van ogoh-ogoh mee te krijgen. Het verkeer is hier een chaos met de feestdagen, na 12 uur is er geen taxi meer te krijgen. Gisteren was het dus Nyepi-day. Nieuwjaarsdag! Je mag je hotel echt niet uit, alhoewel er mensen zijn, die dit onzin vinden en het toch proberen. Meestal worden ze van straat gepikt! We vinden dat je respect moet hebben voor ieder geloof en houden ons dan ook hier aan. S’avonds gaat het licht om 7 uur uit en er wordt gevraagd om de gordijnen te sluiten. Ook geen probleem. Lekker vroeg naar bed, na een rustige regendag. Het is hier inmiddels dinsdag en we kunnen weer gaan en staan, waar we willen. Ik hoop dat we straks bericht krijgen, dat Gepke naar “ huis” mag. Ze zal nog wel wat moeten aansterken, maar dat lossen we wel op. We wachten het maar weer af! Jullie weten weer iets van deze kant. Gep bedankt jullie voor jullie goede wensen. Voor de mensen, die hier kort geleden nog waren, ja de joking- dokter was haar dokter. We wachten nog steeds op zijn derde grap! Liefs van ons❤️❤️❤️

1. Cor & Maaike:
    12 maart 2024
    Sterkte en beterschap voor Gepke.
    Ik dat bij jullie alles OK is.
  2. Gea:
    12 maart 2024
    Gelukkig dat ze nu ziek is ,had ook net als eduard vlak voor dat je naar huis ging
    Dan had je weer alles moeten regelen
    Beter niet ziek maar het over komt je gewoon
    Ben blij dat het beter met moeke gaat,dikke knuffel van ons
  3. Anneke de Haan:
    12 maart 2024
    Beterschap met Gepke, hopelijk mag ze snel het ziekenhuis verlaten.
    Verder blijven genieten, het wordt hier vanaf donderdag beter geloof ik.
    Groetjes, Anneke

Jouw reactie