Baliflits 19

17 maart 2024 - Sanur, Indonesië

Lieve volgers, Eindelijk een goed bericht! Gepke en Marloes vliegen morgen naar huis met de KLM. Ze vliegen business- class, omdat ze niet de hele reis kan zitten.
natuurlijk hadden we liever gehad, dat ze gewoon donderdag met ons naar huis had gekund, maar een vervelend vliegje heeft dat verhinderd. we zien het positieve er maar van in, maar het is een heel gedoe, als je in het ziekenhuis terecht komt, en je wilt graag naar huis. Ook werden er in Nederland forse fouten gemaakt. Verkeerde dossiers, n.l die van Jan van der Hoek, die helaas al twee en een een half jaar niet meer onder ons is. Artsen die het niet met elkaar eens zijn, hier in Indonesië en die van de repatriëring in Holland.  Ja en dan zegt de dame aan de telefoon  vanmorgen tegen Marloes: uw oma heeft ook recht op vervoer naar huis, dan brengen we haar direct door naar Tilburg. Marloes sprong bijna uit haar vel. Naar Tilburg? Ze woont in Leeuwarden. Oh sorry mevrouw, ik zie het. We begrijpen dat ze geen enkel risico willen nemen, maar hoe er langs elkaar heen wordt gewerkt, daar word je echt niet vrolijk van. Vervelend voor de patiënt, maar ook zeer zeker voor degenen die maar moeten wachten en wachten en wachten. Je geduld wordt enorm op de proef gesteld. Je zou bijna niet meer op reis durven gaan! Je sluit een reisverzekering af en je denkt en weet dat je goed verzekerd bent, want ook jij wilt geen risico lopen. Jongens wat een drama! Ook onze vriendin Marion is helaas besmet met het dengue virus. Ze hadden vandaag naar huis zullen vliegen, maar helaas, de trombocyten zijn te laag en dan is het bloed te dik, dan mag je niet vliegen. we hebben nog 3 dagen om een beetje bij te komen en zullen dat ook zeker doen. Het is nog altijd heerlijk aan het strand om te ontspannen.  De temperaturen zijn goed en ook daar hebben we een leuke vriendenclub zitten. Lieverds jullie zijn weer van alles op de hoogte. En net wat Els zei: Bumas begint weer leeg te lopen met de vaste  wintergasten. Maar er komen ook weer steeds nieuwe gasten hoor Els. Bedankt voor jullie lieve woorden aan Gepke en heb ze doorgegeven.
tot de volgende flits.❤️❤️❤️

1. Gea:
    17 maart 2024
    Weet er alles van met de verzekering
    En maar bellen zo vaak ,had er een dagtaak van
    Maar alles was wel goed geregeld, tot we in Nederland kwamen
    Moesten wij een heel eind lopen ,zonder rolstoel
    Toen stonden alle vliegtuigen aan de grond,en waren de hallen leeg
    Maar verder een goede vlucht gehad,en voor gepke beter lekker zitten en slapen ,dan nog paar dagen blijven en niet goed ka zitten en slapen
    Xxxxgea
  2. Els van Vessem:
    17 maart 2024
    Och wat een gedoe allemaal niet leuk meer.Wens ze van ons maar heel veel beterschap en een goede vlucht. Voor jullie nog een paar zonnige dagen om te ontspannen geniet er maar van .Lieve groetjes van ons aan iedereen.
  3. Gerard mentz:
    17 maart 2024
    Wat een gedoe maar gelukkig mag Gepke naar huis, Ja het is wat met die vliegjes die alles vergallen en op je leeftijd genees je minder snel. Hopelijk gaat haar reis goed en met vervoer naar Leeuwarden. Verzekeringen een gedoe. Voor de achterblijvers hopelijk nog een paar lekkere dagen. Hier komt langzaam het voorjaar aan.
  4. Ella:
    17 maart 2024
    Wat naar allemaal .Gelukkig terug naar Holland daar is ze beters met allerhoogste dat ze snel opknapt.
    Jullie nog een paar rustige dagen Gr Ella

Jouw reactie