Bali 2024

21 maart 2024 - Sanur, Indonesië

En dan wordt je wakker, is de dag van vertrekken aangebroken. Ongelooflijk snel is het gegaan. Heel wat hobbels genomen deze vakantie en toch kijken we terug op een heerlijke tijd in ons tweede vaderland. De laatste Baliflits uit Sanur dit jaar!  Gelukkig heeft Gepke de reis goed doorstaan. Ze heeft veel geslapen in haar lekkere bed vertelde ze. Overal op de vliegvelden was alles goed geregeld! Na zoveel trammelant mocht dat ook wel. En ze is met een heerlijke taxi naar, echt waar, Leeuwarden gebracht.😅😅😅. Onze twee laatste dagen hebben we op het strand doorgebracht. Maandagavond hebben  we met Cor en Maaike uit Gouda gedineerd. En natuurlijk een jaar bijgekletst! Dinsdagavond afscheid genomen bij Samping, een van onze favoriete warungs, waar we weer heerlijk hebben genoten van Kadek haar kookkunst. Woensdag onze spieren nog even laten behandelen om 7 uur s’ ochtends en dan voor de laatste keer naar het strand. Dit zullen we thuis weer moeten missen! Uren in het water klessebessen en je heerlijk door de stroom laten meevoeren. Het water was superschoon de laatste dagen ! Leuke mensen ontmoeten, die gisteren nog afscheid kwamen nemen, ze hebben maar 1 dag naast ons gelegen op het strand met de hoge golven en harde wind, waar we een heerlijke zanddouche kregen. Wat een mens al niet verbindt. Dinsdagavond is Marion weer terug gekomen uit het ziekenhuis. Net als Gep, nog geen cent waard. Ook zaten zij nog met het probleem van de immigratie. Ze hadden zondag naar huis zullen vliegen, maar zaterdag bleek Marion ook dengue te hebben, hun visum verliep op zondag. We hebben Lo ingeschakeld om te helpen. Lo kon voor Marion een emergencie visum aanvragen, maar niet voor Jacques. Wat weer een ellende. Wat slecht geregeld door de overheid. Als je partner ziek is, mag ook jij niet blijven. Nu moet hij voor elke dag te lang, 1 miljoen roepia betalen. Dat kan dus behoorlijk in de papieren lopen. Hopelijk mogen zij nu ook gauw naar huis. Wat een rot vliegje al niet kan veroorzaken. Gisteravond met onze Bali-kinderen een afscheidsdineetje gehouden bij Mona-Lisa. Met als toetje rijstpudding. Heerlijk.  We gaan zo ontbijten en dan koffers pakken. Daarna nog even aflakken!  Thuis hore n jullie nog hoe het allemaal is afgelopen deze laatste dag. ❤️❤️❤️

1. Cor & Maaike:
    21 maart 2024
    Goeie vlucht terug naar Nederland en wel thuis
  2. Gea:
    21 maart 2024
    Goede vlucht lie e mensen ,en bedankt voor die mooie verhalen schat
  3. Josephine:
    Op naar volgend jaar!
  4. Gerard mentz:
    21 maart 2024
    Goede reis terug en bedankt voor de mooie verhalen !!! Jullie moeten er weer een jaartje op teren.
  5. Kim:
    Goede reis terug!!
  6. Anneke:
    Goede reis terug.
  7. Ella:
    21 maart 2024
    Goede reis en gezond weer thuis ✈️✈️✈️👍👍
  8. Froukje:
    21 maart 2024
    Dank voor de mooie verslagen en goede vlucht naar huis!
  9. Hilly:
    23 maart 2024
    Het zit er weer op! Bedankt voor jullie reacties de afgelopen maanden. Met plezier jullie op de hoogte gehouden van onze belevenissen. Liefs Hilly en Roeland❤️❤️❤️

Jouw reactie