Bali 2023

12 januari 2023 - Wolvega, Nederland

Even een test!
na drie jaar te hebben stil gestaan, even testen of hij het nog doet. Anders moet ik hem opnieuw maken!

1. Marion:
    Nou, Hilly…. Hij is picobello in orde hoor! Liefs, Rob en Marion
  2. Anneke de Haan:
    Helemaal toppie hoor!!
  3. Anneke de Haan:
    12 januari 2023
    Helemaal toppie hoor, ik zie alleen niet meer wat ik heb getypt, dus nog maar een keer.
  4. Josephine:
    Werkt nog perfect!!!
  5. Anneke Swart:
    12 januari 2023
    Werkt nog prima.Wij wensen jullie goede voorbereiding en een voorspoedige reis volgende week.
  6. Gea:
    Is goed
  7. Jan:
    Doet het prima.
  8. Betty de Vries:
    12 januari 2023
    👍🏻een hele fijne vakantie gewenst!!
  9. Gerard mentz:
    12 januari 2023
    Ja hij werkt weer. Ik was de link kwijt maar vanochtend kon ik er weer in en mij aangemeld voor jullie verslagen, We zijn benieuwd naar de nieuwe ervaringen en hopelijk gaat jullie reis zonder problemen !!
  10. Maaike:
    12 januari 2023
    Hilly en Roeland het werkt prima. Maar dat wisten jullie al van mijn voorgangers hier op jullie reisverhaal site.
    We kijken uit naar jullie verhalen en foto's.
    Tot binnenkort op Bali.
  11. Janny van Noordenburg:
    12 januari 2023
    Hallo Hilly en Roeland. Het werkt nog 👍zijn weer benieuwd naar jullie verhalen en hoe het daar weer is. Groetjes Janny
  12. Hilma:
    12 januari 2023
    Het werkt nog prima Hilly, wens jullie alvast heel veel voorpret bij de voorbereidingen voor jullie lang uitgestelde reis naar Bali!! 😘❤️
  13. Esther:
    Hoi Roeland en Hillie

Hij doet het,eindelijk weer lekker naar Bali.Heerlijk genieten😘
  14. Esther:
    Ik bedoel HillY i.p.v. hillie haha na 3 jaar weer ff wennen

Fijne vakantie 😘
  15. Margreet:
    12 januari 2023
    Oh fijn dat jullie weer DE reis gaan maken en ontzettend leuk dat we mogen mee genieten.
  16. Froukje:
    13 januari 2023
    Fijn weer wat van jullie te horen
  17. Tine en Ruud:
    14 januari 2023
    Wij kunnen het ook prima ontva gen. Lieve groetjes va uit Spanje en goede reis