Bali 2023

17 januari 2023 - Wolvega, Nederland

We zijn onze vakantie naar Bali begonnen. Jacob heeft Gepke om 11 uur naar Wolvega gebracht. Na de auto volgeladen te hebben, zijn we om half een vertrokken, richting Kudelstaart. Inmiddels daar aangekomen en zitten nu aan de koffie met Appelgebak. Ook heeft ze broodjes gehaald! Angelique gaat ons straks naar Schiphol brengen. Ze heeft daar een abonnement, want gisteren heeft ze haar dochter naar Schiphol gebracht, die een rondreis van 3 maanden gaat maken door Azië. Die zijn al aangekomen in Bangkok. Drie kwartier op Schiphol moeten wachten voor ze ingecheckt waren. Hoop dat het met ons ook zo snel gaat.
Om half vijf gaan we richting Schiphol. Misschien kan ik dan nog even verslag doen hoe het bij de douane is gegaan en anders schrijf ik morgen verder.

1. Woordenbrei:
    17 januari 2023
    Dag jong-en-lui 😉, wel zo fijn als de check-in vlot verloopt. Een goede vlucht toegewenst en dito aankomst op jullie geliefde eiland in gordel van smaragd.
  2. Maaike:
    Hi Hilly en Roeland
    Dat gaat allemaal van een leien dakje. Succes op Schiphol. Jullie vertrekken zo direct die kant op. Hopelijk zijn er geen of maar kleine rijen.
    Wij wensen jullie een heel goede en rustige KL835.
  3. Maaike:
    Hi Hilly en Roeland,
    Dat is allemaal van een leien dakje gegaan. Hopelijk staan er geen of anders maar korte rijen op Schiphol. Wij wensen jullie een goede en rustige KL835.
  4. Gerard mentz:
    17 januari 2023
    Heerlijk jullie zijn klaar voor de reis. Gelukkig met een prachtige dag en nu snel de warmte opzoeken in Bali. Hopelijk daar geen regen. Jullie hebben al genoeg regen gehad. Doe iedereen de groeten daar van Renee en Gerard !!
  5. Anneke de Haan:
    17 januari 2023
    Hoi lieverds, een heel fijne reis en een fantastische vakantie gewenst. Liefs en een dikke tuut van mij. Ook groetjes aan Angelique en haar gezin.
  6. Kim:
    Goede reis✈️💋💋💋
  7. Ingrid:
    Hoihoi,
    Een hele voorspoedige vlucht gewenst en geniet ervan met elkaar!
    Groetjes Simon, Ingrid & de kids 😘
  8. Aga:
    Fijne vakantie ☀️
  9. Gea:
    17 januari 2023
    Wat fijn dat jullie weer naar bali gaan
    Ik lees dit met een traan in mijn ogen,want ik voel wat jullie voelen
    Staks in bali landen de geur de warmte,dan loop je naar de taxi alles is weer bekent
    Dan naar jullie hotel dan krijg je het vertrouwde blik weer terug
    Dan ga je naar de kamer ,in dan zeg je we zijn weer thuis na 2 jaar
    Morgen lekker fietsen ff naar het strand om norman weer te zien ,en daarom mijn traan
    Maar ik vind het geweldig dat jullie er zijn met gekke
    Dikke knuffel van eduard en mij
    Lekker genieten schatten
  10. Marion:
    18 januari 2023
    Wij wensen jullie een hele goede reis en een duperen vakantie. Ik ben enigszins jaloers. Doe iedereen de hartelijke groeten. Geef Gep een dikke knuffel. Die zit vast vol met dubbele gevoelens. Wij hopen ons volgend jaar weer aan te sluiten bij jullie. Lieverds goede reis en geniet!!!