Baliflits 11

26 februari 2024 - Lovina, Indonesië

Lieve volgers, vorige keer letter vergeten, nu dan maar weer goed nalezen. Vanmorgen zijn we voor 4 dagen vertrokken naar het Noorden. Om negen uur stond Bob Bali voor. Hij was vanmorgen om half 4 opgestaan om ons op te halen. We kennen Bob al verscheidene jaren, vanaf de allereerste keer dat we naar Lovina gingen. Het was dus een warm weerzien, want we horen al jaren bij de “ familie” .
na ongeveer twee uur te hebben gereden hebben we eerst koffie gedronken in Batunya. Met een  lekker plakje  Indische cake erbij, foto’ s die hier genomen zijn kunnen als schokkend  worden ervaren. Er werd n.l. Een varken geslacht op het erf aan de overkant. Na een half uurtje daar gezeten te hebben gingen we weer verder. Het weer goed tot we in Bedugul kwamen, waar we geluncht hebben. Je zit daar heel hoog en we zaten letterlijk met de kop in de wolken, dat betekende dat er regen op komst is. Nu regent het altijd wat meer in het Noorden, maar na een uurtje of anderhalf stopt dat. Nou Singaradja laat zich vandaag van de slechte kant zien. Het regent nu zeker al 3 uren, ondertussen zijn we aangekomen in Lovina bij ons hotel Villandra. een prachtig hotel met de naam zegt het al Villa’s en kamers. Gepke wilde graag twee 1 persoons bedden en die zitten nu in een kamer en wij zitten met Marloes en Jelmer in de villa. We kunnen wel tikkertje spelen zo groot is het hier. Zie de foto’s. Ik zit de reislogger te schrijven en Jelmer is de zitzakken aan het veilig stellen. De anderen zijn in de stromende regen naar het strand gelopen. Als het morgen een beetje beter weer is gaan we naar de dolfijnen. Eerst straks maar een restaurantje zoeken en als het zo blijft spoelen kunnen we ook nog roomservice bestellen. Wordt vervolgd

1. Maaike:
    26 februari 2024
    Weer heerlijk om te lezen en de foto's te bekijken, dank je wel.
    Wat een prachtige villa! Die slaapkamer lijkt wel een ballroom.
    En een eigen zwembad!!! wat chique.
    Veel plezier in het noorden en geniet morgen van de dolfijnen.
  2. Anneke:
    26 februari 2024
    Ziet er prachtig uit. Heel veel plezier in het noorden van Bali.
    Lieve groet ons tweetjes.

Jouw reactie