Baliflits 16

9 maart 2024 - Sanur, Indonesië

Hallo lieverds. Hier weer even een up- date uit het Verre Oosten. De ziekenboeg is nog niet leeg. Zoal ik de vorige keer schreef dat er momenteel veel dengue heerst  ook de eigenaar van Samping was gevloerd en Wayan aan het strand. Met Gep leek het woensdag wat beter te gaan, maar ze bleef moe. Een stukje lopen was al te ver. Donderdag toch de dokter maar laten komen, hij vond haar bloeddruk wel wat te hoog en stelde voor dit in het ziekenhuis te laten controleren. Maar omdat Gep  bekend is met een hoge bloeddruk, vond ze dat niet nodig. Ze mocht die dag niet in de zon en om 4 uur zou hij nog even langs komen. Zo gezegd, zo gedaan! Toen hij om half vijf weer kwam, hebben we gevraagd of ze niet getest kon worden op dengue. Dat kon wel en om negen uur zouden we de uitslag krijgen.  Samping was weer open dus wij met zijn viertjes gaan eten. We laten Gep haar sleutel altijd in de deur zitten, dan kan er altijd iemand naar binnen. Om half acht komt de dokter binnenvallen en zegt tegen Gep: je moet direct naar het hospital. And where is your friend. Zij gezegd dat we naar Samping zijn om te eten. Hij vliegt de deur weer uit en toen we bij Bumas terug kwamen, komt hij ook aanrijden. Hij begint buiten al te vertellen dat ze naar het ziekenhuis moet, omdat de trombocyten te laag zijn en dat ze inderdaad dengue heeft. Oké,  hij zegt mama Gep is not serious, We hebben met Gep gepraat en we waren het er over eens dat dat dan maar moest. Gede gebeld of hij kon komen om haar naar het ziekenhuis te brengen. Ja natuurlijk! Gauw een koffertje gepakt met wat spulletjes en toen was Gede er ook al. Roeland en Marloes zijn meegegaan. En verdorie nu liepen we weer tegen de verzekeringen in Holland aan. Er moet eerst toestemming verleend worden, voor ze ook maar iets doen. Het heeft tot half twee geduurd voor dat dit binnen was  marloes weer naar Gepkeen dan komen ze met een heel team opdraven, zodat je niet meer weet, waar ze bezig zijn. Gistermorgen anderhalf uur bij haar gezeten, toen zag ik dat ze moe werd. Net toen we de deur uit zouden gaan, stonden ze aan de andere kant van de deur met eten voor haar. Jelmer nog even haar broodje met jam klaar gemaakt. Het gaat al moeilijk met een infuus in en dan willen die jam doosjes ook nog niet open. We zijn met z’n vieren naar Bumas terug gegaan. Jelmer moest zijn koffer pakken en Marloes ook om naar de kamer van Gepke te verhuizen. Ze zijn nog even gaan shoppen, er kon nog wat meer in de koffer😅😅😅. Wij zijn nog even naar Leo gefietst, de lucht werd ontzettend donker, dus ook maar weer snel terug. We hebben enorme tropische buien gehad. Wel goed voor de tuin. Roeland heeft eerst nog maar een paar paraplu’s bij de receptie gehaald. Normaal wacht je de bui af, maar we moesten op tijd eten, omdat Jelmer op tijd klaar moest staan om te vertrekken. Ook bij MonaLisa ging het nog veel te keer. Wat een onweersbuien! Marloes om kwart voor zeven weer naar Denpasar naar het ziekenhuis, waar ze ook slaapt. Jelmer om half negen uitgezwaaid. Daarna gedoucht, tanden gepoetst en gaan slapen. We zijn nu aan het strand en vanmiddag gaan we weer bij haar kijken. Krijgen net bericht dat ze net de bloedwaarden weer hebben geprikt. Zullen straks wel horen of er verbetering in zit. Ze wil graag Neypi op Bumas vieren, want ze mist het zwembad😉😉😉 we houden jullie op de hoogte❤️❤️❤️

1. Gerard mentz:
    9 maart 2024
    Wat een verhaal zeg,,,,,wens gekpe veel sterkte van ons !!
  2. Lily:
    9 maart 2024
    Wat naar voor Gepke.Wens haar beterschap.
  3. Josephine:
    9 maart 2024
    Wens Gepke heel veel sterkte en beterschap.
    Geluk bij een ongeluk dat dit niet in Lovina is gebeurd.
  4. Els van Vessem:
    9 maart 2024
    Och wat sneu voor Gepke. Wens ze maar heel veel beterschap, en een dikke knuffel van Piet. Misschien dat dat een beetje helpt. Wij een paar dg zon gehad lekker in de tuin kunnen werken. Lieve groetjes van ons aan iedereen.
  5. Gea:
    9 maart 2024
    Gep beterschap hoop je word er niet zo ziek van
    Eduard heeft een dikke week in ziekenhuis geweest ,die was er erg ziek van
  6. Froukje:
    9 maart 2024
    Veel sterkte en beterschap.
  7. Ella:
    Get well soon Gepke 👍👍
  8. Tine en Ruud:
    11 maart 2024
    Va harte beterschap voor Gep wrl pech hoor.
    Was het wel die "leuke " dokter met zijn grappen die bij Gep geweest is?
    Het allerbeste en geniet daar maar lekker van het mooie weet. Hier vandaag weer regen!
    Liefs Ruud en Tine

Jouw reactie