Baliflits 18

15 maart 2024 - Sanur, Indonesië

Lieve volgers, hier dan weer even een paar lettertjes van ons. Helaas hebben we niet alleen maar positieve berichten. Gepke mag van de repatriëring s artsen nog niet vliegen. Ze moet eerst nog een 24 uurs kastje een Ecg, een hartfilmpje en een scan laten maken. We zitten nu te wachten, waar en hoe laat ze zich in een ziekenhuis kan melden. Dat wachten is zeeer vervelend. Gisteren is ze met ons wezen eten bij Olivers place ! Dit is bij de receptie. Ze is nog erg moe en verder dan dat, komt ze niet! Maar zeggen we, dat heb je toch maar weer gedaan. Ze eet weer wat meer en gisteren heeft  Teo speciaal voor haar groentes met aardappelpuree gemaakt. Bordje bijna leeg! Het weer is momenteel erg onbetrouwbaar. Het waait nog steeds hard en de donkere wolken komen snel opzetten uit een heldere hemel. Ook de zee gaat flink te keer. Het waterpeil is zo’n  drie meter hoger dan normaal. We hebben hier dan ook volop van meegenoten! Eergisteren werden we al nat op onze strandbedjes, maar gisteren zijn we zelfs verhuisd, omdat de golven steeds verder het strand opkwamen. Voor de strandkenners, het water spoelt tot over het fietspad aan de boulevard. Veel nieuws valt er niet te vertellen. Onze dagindeling is alsvolgt:  zo nu en dan massage om half acht, daarna ontbijten. Gepke douchen of wassen en daarna een poosje naar het strand Marloes blijft dan bij Gepke en gaan wij een poosje naar het strand. Gisteren om drie uur al weer thuis, want er kwamen donkere wolken aan. Net op tijd terug, na heel hard te hebben gefietst. Eerst bij Gep gekeken en daarna door naar de kapper, manicure en pedicure. We zijn weer lekker verwend. Lieverds dit was het weer voor even. Hoop dat  er bericht is, wanneer er plaats is in een ziekenhuis, dan kunnen we hier ook weer verder. Lieve groetjes van ons❤️❤️❤️

1. Gerard mentz:
    15 maart 2024
    Wat vervelend voor Gepke, 24 uur een kasje dragen om de bloeddruk in de gaten te houden. Hopelijk kan ze met jullie wel terugvliegen en kan Gepke na de 21ste maart hier verder behandeld worden maar er zijn goede pillen om het hart goed te laten functioneren. Ze nemen daar geen enkele risico met touristen en de ziekenhuizen zijn daar uitstekend, Wens Gepke van ons sterkte. Renee zit een aantal weken zonder gehoor toestellen want eentje heeft het begeven en wordt gemaakt maar service is hier slecht. Gelukkig zijn ze ogen goed dus de vers;agen kan die lezen en vraagt iedere dag of er al nieuws is uit Bali, Hier was gisteren eindelijk een mooie dag maar het bleef met een dagje....hopelijk kubbeb jullie de laatste week daar toch nog wat genieten!! Groetjes aan alle bekenden van ons,
  2. Lily:
    15 maart 2024
    Vervelend voor Gepke.Ik hoop dat alles deze week lukt zodat ze met jullie mee naar huis kan.Sterkte voor Gepke.Doe haar de lieve groetjes.
  3. Els van Vessem:
    Goede
  4. Els van Vessem:
    15 maart 2024
    Goede middag voor jullie. Het is nog alwat, maar gelukkig wordt Gepke goed verzorgd. En het weer is ook niet alles.Piet zei nog wij waren op tijd weg,en hield het mooie weer op.Bij Bumas begint de leegloop van de vaste gasten, wordt het een beetje saai,wij zeggen ons kent ons. Verwen Gepke maar goed en hopelijk mag ze met jullie naar huis.En ze krijgt weer een dikke knuffel van Piet.
    Lieve groetjes van ons.
  5. Ton en Ellen:
    15 maart 2024
    Jemig......dat is geen leuke ervaring......Gepke heeft gelukkig allemaal lieve mensen om haar heen die haar in de gaten kunnen houden en afleiding geven! Geef haar een dikke knuffel van ons! Sterkte en hopen dat ze inderdaad weer met jullie terug kan vliegen! 💯💋Ton & Ellen
  6. Josephine:
    15 maart 2024
    Wat super vervelend!!! Arme Gepke. Jullie alledrie sterkte. Hopen op goed bericht de volgende Baliflits!!
    Liefs van Josephine

Jouw reactie