Bali 2017

15 januari 2017 - Wolvega, Nederland

Hier even een up-date voor de bali flitsen. Nog een weekje en we hopen te vertrekken naar warmere oorden. Zal proberen straks wat in de koffers te pakken. Heb al een grote koffer geleend, want we mogen elk 30 kilo meenemen. Hopenlijk gaat het deze keer zonder " kofferscheuren" . De berichtjes van Bali komen zo links en rechts al binnen druppelen. De een is er al een paar weken en de ander is net vertrokken. De hele Bali familie is februari wel compleet. Heel gezellig om elkaar weer te ontmoeten. Met de een heb je geregeld contact, een ander zie je eens per jaar een paar weken. We verheugen ons er op, om  weer een leuke tijd met elkaar door te brengen en  hopen op een zonnige ☀️☀️☀️ tijd  met niet al te veel tropische buien.⛈⛈⛈☔️☔️☔️. Natuurlijk verlangen we naar ons lieve pleeggezinnetje en de vele Balinese vrienden, die we in de loop der jaren hebben leren kennen. Als jullie ons weer willen volgen, kan dat vanaf volgende week. We zullen proberen elke week 2 x een Baliflits te schrijven en natuurlijk horen we van jullie kant ook graag iets. Al vast een dikke knuffel voor iedereen

1. Hilma:
    Lieve Hilly en Roeland,
    Wat schiet het alweer lekker op voor jullie om naar het heerlijke Bali te vertrekken!! Zeker met deze koude en winterse periode is het vooruitzicht heerlijk!!
    Ik hoop dat jullie een fijne tijd gaan hebben met elkaar en zeker veel
    Zonneschijn.
    Veel succes met het inpakken en alvast heel veel plezier gewenst!! Liefs Hilma
  2. Anneke:
    15 januari 2017
    Heel veel succes met inpakken!
    Een goede reis, en heel veel plezier in jullie tweede vaderland!

Liefs Ons.
  3. Robert Steur:
    Hé wereldreizigers,

Fantastisch, inpakken maar. Want al supersnel is het wegwezen geblazen. Nog even genieten van voorpret. In het vooruitzicht van een ontspannen verblijf op jullie geliefde Bali. Alweer voor het zoveelste jaar in successie. Als altijd kijken wij uit naar jullie regelmatige nieuwsberichtjes. Via Reislogger bezorgd uit de Gordel van Smaragd. Een voorspoedige heenreis toegewenst.

Groeten van Marion en Rob
  4. Annie wapstra:
    15 januari 2017
    Succes met inpakken, 30 kg kun je lekker veel dun spul meenemen.
    Geniet van de voorpret en alvast een goede reis! Hoelang vliegen?
    Groetjes van ons
  5. Kim:
    Veel plezier lieve (schoon)pap en mam! Xxx Robert, Kim en Daan
  6. Anneke de Haan:
    16 januari 2017
    Hoi luitjes,
    Wat leuk dat ik jullie weer kan volgen en zo ook een beetje kan wegdromen van het mooie Bali. Het is voor mij alweer heel lang geleden maar als ik mijn ogen sluit, kan ik zo het sfeertje weer terughalen.
    Heel veel plezier met de voorbereidingen.
    Groetjes, Anneke
  7. Janny van Noordenburg:
    16 januari 2017
    Hallo Hilly en Roeland . Ja het schiet nu op voor jullie. Heerlijk hoor. Nog even een weekje winterweer en dan op naar de warmte op Bali. Geniet ze en een goede reis toegewenst. Groetjes Daan en Janny