Baliflits 23 2016e

18 maart 2016 - Sanur, Indonesië

lieve allemaal, dit wordt dan de laatste flits vanaf Bali. Zoals jullie weten moest ik vandaag voor controle naar het ziekenhuis. Zal jullie de uitslag gauw vertellen. Dr. I Gede Wien was heel tevreden. Hij heeft de gipsplaat eraf gehaald en hier voor in de plaats een brace aangemeten. Voor dat de dokter er was werden we op de gang al aangesproken door zijn assistent. Hoe snel de mensen je hier herkennen, daar kun je niet bij. Hij vertelde al, als ik mijn hand goed kon bewegen dat ik met een brace naar huis ging. De ribben zullen zeker nog twee tot drie maanden gevoelig blijven. We krijgen net het medical bericht binnen. Er wordt geadviseerd door de arts om first-class te vliegen omdat ik meer plaats nodig heb voor de arm en om de ribben te ontlasten met het zitten. Morgen belt de verzekering terug over hoe en wat. Roeland krijgt waarschijnlijk extra hulp voor de bagage. Na afloop van het consult kreeg ik toch weer nieuwe medicijnen mee om de botten aan te laten sterken en een voltaren zalf voor de ribbekast. Deze calciumtabletten geven ze momenteel ook in Nederland na een botbreuk. Wel moet ik me thuis bij huisarts en ziekenhuis melden, dus helemaal ziekenhuisvrij zijn we nog niet. De laatste dagen vermaken we ons op het strand, waar veel troep aanspoelt. Als de wind uit de verkeerde hoek komt is het echt een vieze troep in zee. Het wordt tijd dat de mensen zich bewust worden, door alles maar in zee te gooien, deze rommel veroorzaakt. Ze hebben hier sinds 21 februari ook ingevoerd dat er moet worden betaald voor de plastic zakken. Misschien is dit een start om ook de rommel in de prullebakken te gooien en niet zo maar op de grond of waar dan ook.Woensdag kwam Ayu van de keuken met haar kleine jongen naar ons toe op het strand. Oma Gepke is heerlijk met hem in zee geweest. Een kleine dondersteen. Hij wou niet weer mee naar huis. Een prachtig kereltje om te zien en ben je twee, dan zeg je nee. Donderdag vierde Hans zijn 70 e verjaardag. Alles versierd om zes uur s' morgens. Om 4 uur werden we op de koffie verwacht. Toen er tijdens het ontbijt een taart werd gebracht door een vriendin van hun zoon, wist Hans niet wat hij zag. Ook nu was het duidelijkwaar dinsdag de gebrachte pinda's weg kwamen. Een fijne verrassing! En het smaakte ook allemaal voortreffelijk. Vanmorgen naar de kapper, de pedicure en de manicure geweest. Me heerlijk laten verwennen door er nog een hoofd en schoudermassage aan toe te voegen. Ik had om 7 uur al een healthymassage gehad, dus zit weer helemaal goed in mijn vel. Toen ik thuiskwam had Roeland de was al bijelkaar gepakt en de strandtas klaargemaakt, de helft vergeten, maar oke. Hij neemt de fiets, zet de strandtas bij het fietsenhok, ik loop een paar minuten na hem naar beneden en wat zie ik? Ja hoor, drie onderbroeken van mij liggen midden op het pad., was meneer verloren. Gerard zat gelukkig al bij het zwembad en kon mijn verhaal aan hem bevestigen. Hij gooit dus de vuile was op straat en hangt ze niet buiten. Lachen natuurlijk!  Ach en zo gaan de dagen hier zeer snel voorbij. Maandagavond vliegen we al weer naar huis, als er tenminste plaats is in het vliegtuig. We kijken terug op een heerlijke vakantie met zo nu en dan wat dingen die we liever niet hadden gehad.maar Bali en ook Java we zullen jullie missen met je prachtige natuur en ook de vele lieve mensen die we dit jaar weer mochten ontmoeten.tot de laatste baliflits van 2016 die we vanuit Holland zullen sturen. Liefs Roeland en Hilly

1. Robert Steur:
    18 maart 2016
    Ja, de tijd vliegt. Extra snel, als je zoveel plezier beleeft aan een verblijf op Bali en Java. Onwerkelijk dat het er alweer op zit. Een voorspoedige terugvlucht toegewenst en behouden thuiskomst. Enneh, bedankt voor alle verhalen. Geweldig leuk om telkens weer even mee te mogen genieten. Groetjes en gauw tot weerziens. Marion en Rob.
  2. Janny van Noordenburg:
    18 maart 2016
    Hilly en roeland even nog niet aandenken en nog even genieten van bali. Een hele goede reis terug voor straks. ✈✈✈. Was leuk versierd voor hans en wat een verrassing vpir hem en lies dat Daniëlle er was met taart. Leuk hoor. Groetjes aan allemaal lfs daan en janny
  3. Kim:
    19 maart 2016
    Goede terugvlucht gewenst vanuit dit koude kikkerland! Liefs Robert, Kim en Daan