Baliflits 2 2024

23 januari 2024 - Sanur, Indonesië

Na een vlucht van 13 uren met veel turbulentie en een krijsend kind en een bulderende vader zijn we goed aangekomen in Singapore!   Wel tien minuten te laat en voor we het vliegtuig uit waren hadden we nog  ongeveer 25 minuten om van terminal 3 naar terminal 2 te gaan. In het vliegtuig werd al vermeld dat we naar terminal E 2 moesten. Ook aan het eind van de gate werden we via een groot bord naar terminal E 2 verwezen. Daar aangekomen was het zo donker, dat we al een licht vermoeden hadden , van dit klopt niet. Daar gevraagd wat er aan de hand was en de dame in kwestie vertelde ons dat we niet naar E 2 moesten, maar naar E 27.  Een groep mensen die na ons kwamen gingen in discussie en waren heel boos! Wij hebben onze tijd maar benut om te gaan rennen. Als je weet hoe groot dit vliegveld is, ook wel een beetje terecht. Eerst een stuk terug lopen en dan opnieuw naar het eind van de terminal, waar een man stond te zwaaien en roepen van hurry- up. Maar we werden wel weer helemaal gecontroleerd en onze dichte flesjes water moesten we inleveren en natuurlijk gingen bij mij de sirenes weer af, duurde het nog langer, maar veiligheid voor alles. Nu moesten we nog goed opletten, want bij deze gate waren er twee ingangen. Het ene vliegtuig ging naar Bali en het andere naar Da nang. Ook niet verkeerd!     Toen we dan eindelijk onze stoelen hadden gevonden en de laatste mensen aan boord waren, gingen we ook direkt de lucht in. Nog een kleine 3 uurtjes te gaan. op Denpasar aangekomen, eerst naar de “immigrasie “  voor de Visa on Arrival, dan door naar de foto’s. Dat ging allemaal gesmeerd omdat er een speciale desk is voor 60 plussers. Nu richting koffers , ECD formulier al thuis ingevuld, en die gingen al rond. We hadden alles zo snel , zodat onze Gede en Made nog niet in zicht waren. Na even te hebben gewacht kwamen ze aanlopen. Even heerlijk geknuffeld en op naar Sanur.Daar aangekomen stond ons een teleurstellend bericht te wachten, Gepke haar kamer was bezet door een meneer die hier al vanaf mei zit, hij wilde alleen maar die kamer, hij boekt elke maand een maand bij. Als ze nu even een mailtje hadden gedaan, dan had je er wat vanaf geweten. Toen de receptionist aan de baas had gevraagd of hij even een berichtje zou sturen, had hij gezegd: die mensen zijn niet zo moeilijk . Toch hebben we andere kamers naast elkaar gekregen. Uitgelegd waarom we dit wilden. Gepke voelt zich niet veilig als er andere kamers tussen zitten. Esmee we zitten nu aan jullie kant, met die megabadkamers. Nog even wat boodschappen gedaan en toen echt even gaan liggen. We waren alledrie zo verschrikkelijk moe.
na een uurtje weer opgestaan, omdat we bang waren dat we anders s’nachts niet konden slapen.  natuurlijk al onze vrienden en kennissen even geknuffeld. Toen we bij Jaap en Janny stonden zei ik tegen Roeland , ik moet wat drinken, want ik voel dat ik een blaasontsteking krijg.Om half zeven gaan eten bij Mona Lisa. Gewoon een lekkere nasi. Nou die blaasontsteking  zette door, zodat we nog niet aan slapen toe kwamen. Toen ik om 10 uur opnieuw naar het toilet ging, ging mijn voet slapen en alhoewel ik weet dat je niet op een slapende voet mag staan, deed ik het toch omdat ik koud werd. En voor ik het wist lag ik op de grond! Zoals jullie weten kan ik niet op mijn knieën liggen, dus kon ik niet overeind komen. Toen hoorde ik Roeland omscharrelen en maar even assistentie gevraagd. Helaas heb ik mijn enkel verstuikt! Vannacht nog tig keer het toilet bezocht. Tegen de morgen nog een uurtje geslapen. Nog steeds buik- en rugpijn, maar minder dan ‘S nachts. We hebben een ligstoel op het terras gezet ( wel gevraagd hoor!) Ontbijt werd gebracht terwijl Roeland en Gepke in de ontbijtzaal zaten. Ze zijn zo verschrikkelijk lief!
vandaag dus plan-plan! Heel veel visite gehad! Wat een brokkenpiloot he? Roeland en Gepke zijn nu gaan eten, ze nemen straks wat voor me mee. Van alle kanten wordt hulp aangeboden. Dus jongens geen zorgen. Ik word lekker in de watten gelegd.  Nog geen strand dus! Het weer is prima. Zonnig met harde wind. Nog steeds 30 graden. Nog geen spat regen gezien. Tot de volgende flits.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anneke de Haan:
    23 januari 2024
    Tjonge Hilly, heb jij het woordje ongeluk op je voorhoofd staan?? Hopelijk blijft het hier bij. Beterschap hoor. Een heel fijne vakantie gewenst. Groetjes 😘😘
  2. Janny van Noordenburg:
    23 januari 2024
    Je bent weer lekker bezig🤣🤣gelukkig hoef je niets te doen. Beterschap. 👋🏻👋🏻👋🏻
  3. Robert Steur:
    23 januari 2024
    Oeps, wat een onrustige vlucht hadden jullie en ook nog misinformatie en daardoor gehaast. Blaasontsteking en een verstuikte enkel ontbraken er nog aan. Maar dat had je snel voor elkaar, Hilly. Pfff… hopelijk ben je weer gauw verlost van al deze narigheid! Zet ‘m op en wordt weer snel beter.
  4. Josephine:
    23 januari 2024
    Nou ze weten dat je er weer bent. Wat een pech zeg. Wel mazzel dat jullie de 2e vlucht hebben gehaald. Hopelijk genees je snel door de warmte en al die 'warme' mensen om je heen.
  5. Gerard mentz:
    23 januari 2024
    Nou ook wat....wat een reis!! Maar alles is gelukkig goed gegaan en nu kunnen jullie volop genieten van de warmte, lekker eten en de reis maar gauw vergeten. Leuk dat jullie wat oude bekenden zijn tegen gekomen en Hilly misschien een kuurtje tegen de blaasontsteking nemen. Vervelend hoor een blaas ontsteking, Ik weet er alles van. Renee is nu het verslag aan het lezen want die wil wel weten hoe het is gegaan tot nu toe. Vanmiddag ben ik naar de oogarts geweest voor mijn rijbewijs, Alles goed dus nu even CBR afwachten wanneer ik een nieuw rijbewijs mag halen voor auto, motor en tractor Haha. Gelukkig is de temperatuur hier lekker en niet koud. Groetjes van Renee. Gerard en groeten aan alle bekenden!!
  6. Kim:
    23 januari 2024
    Oh nee, wat een pech zeg😔. Gelukkig dat jullie zo goed worden geholpen. Het is mij wel wat. Doe maar heeeel rustig en voorzichtig allebei! Geen brokken meer krijgen hoor! Hopelijk kun je weer snel “uit de voeten” Hilly. Groetjes en een dikke knuffel uit Steenwijk
  7. Lily:
    24 januari 2024
    Wat een heftig begin.
    Gauw opknappen Hillie en dan genieten.
  8. Froukje:
    24 januari 2024
    Van uit een koud en winderig Friesland beterschap en genieten van het mooie Bali