Overwinteren op Bali 2024.

22 januari 2024 - Aalsmeer, Nederland

Koffers gepakt! Toch weer helemaal vol! Hoe kan dat toch elk jaar?Omdat  we morgen op tijd vliegen met S.A. , vandaag alvast naar Kudelstaart. De wegen waren gelukkig goed!
Je weet het nooit om deze tijd.
Om vier uur hier gearriveerd.
morgenvroeg om 6 uur op, dus maken we het vanavond niet te laat, alhoewel we kunnen natuurlijk ook in het vliegtuig gaan slapen.
Om  6 uur opgestaan, maar al vanaf 4 uur wakker! We hebben lekker warm geslapen in Kees zijn bed. Kees heeft ons om 7.00 uur naar Schiphol gebracht. Er reden tig strooiauto’s, dus zal het wel glad geweest zijn, al hebben we daar  geen last van gehad. Keurig op tijd op Schiphol aangekomen. Even op Gepke gewacht en daarna koffers afgegeven. Kilo’ s keurig volgens de limiet. We hadden zelfs nog 800 gram meer mee kunnen nemen. Hand bagage hoefde niet op de band, dus niet gewogen. Alles ging redelijk vlot. Achter de douane nog even wat chocola gekocht voor de house - keeping. Nog even koffie gedronken, en een sanitaire stop.
En nu op naar gate G 09. Ook hier ging alles volgens het boekje. Precies op tijd vertrokken! Om 10.25 uur reden we al. Nu al veel turbulentie! Hoop voor jullie dat de voorspelde storm mee gaat vallen.

Het is niet te geloven, maar ik heb nu al twee snurkers naast me zitten.

wordt vervolgd!

1. Robert Steur:
    22 januari 2024
    Lastig, ongeacht het type… neus-, mond-, tong- of keelsnurker. Oordopjes in of toevallig niet mee in je handbagage? 😖
  2. Hilma:
    Lieve Hillie en Roeland,
    Een hele goede reis gewenst naar jullie geliefde Bali, heerlijk genieten van de warmte en elkaar. Ben helemaal vergeten jullie even terug te bellen, sorry 🫣 Heel veel plezier en dikke knuffel,😘
  3. Froukje:
    Goede vlucht!
    En een fijn verblijf op Bali .
  4. Margreet:
    22 januari 2024
    Goede vlucht en daarna genieten op jullie mooie Bali !
    Wij genieten mee vd leesverslagen 🤗
  5. Kim:
    Een hele fijne vakantie gewenst!! Doe voorzichtig 🤗🤗🤗van Robert, Daan en Kim
  6. Gea:
    22 januari 2024
    Goede vlucht en maak er een hele mooie vakantie van met jullie drieën
    Hoop dat jullie niet zulke natte voeten krijgen dan vorig jaar
  7. Ella:
    22 januari 2024
    Fijne tijd met zijn alle
  8. Gerard mentz:
    23 januari 2024
    Heel leuk om jullie te volgen. Geniet lekker van Bali en de warmte, Ja ik k0n jullie toestel volgen via flighrader. Hij vertrok op tijd maar ging pas 30 minuten later de lucht in. De groetjes aan alle bekenden daar!! Renee en Gerard.
  9. Josephine:
    23 januari 2024
    Nogmaals een hele fijne vakantie!!!
  10. Maaike:
    tot 5 maart