Bali 2019

18 januari 2019 - Sanur, Indonesië

lieve baliflitslezers.

Hier dan even een Up-date. We gaan zondag weer voor een poosje naar ons geliefde eiland Bali. De koffers zijn bijna klaar! Nog een paar laatste dingetjes en dan zijn we er helemaal klaar voor! We zullen geregeld weer wat flitsjes voorbij laten komen. Reacties vinden we leuk. Van hieruit zeggen we alvast Sampei Jumpa en tot de eerste flits.

1. Marion:
    18 januari 2019
    Wij wensen jullie een goede reis en tot dinsdagavond. Dan sluiten wij ook aan. ✈️
  2. Janny van Noordenburg:
    18 januari 2019
    Hoi Hilly en Roeland wat een lekker vooruitzicht. Een hele goede reis en geniet ze straks van de warmte in Bali. Wij doen het hier nog even met het wintertje wat er aan zit te komen en gaan aftellen om straks ook naar de warmte te gaan. Groetjes van ons en we zien elkaar over een dikke maand op Bali. 👋👋👋Daan en Janny
  3. Hilma:
    Lieve Roeland en Hilly,
    Alvast een hele goede reis gewenst en een superfijne tijd op Bali! Dit jaar een reis zonder “ongelukjes” hoop ik!
    Dikke knuffel en tot de eerste flits vanuit Bali!!🛫🛫🛫
  4. Ingrid:
    Dag Roeland en Hilly,
    Heerlijk vooruitzicht zeg. Geniet ervan en wij zullen jullie op afstand volgen.
    Groet Simon, Ingrid & kids
  5. Margreet:
    18 januari 2019
    Goede reis en dan heerlijk genieten vh mooie weer en natuurlijk de gezelligheid met jullie kennissen !
  6. Marion Steur-Kok:
    18 januari 2019
    Eindelijk is het dan (bijna) zover! Lang naar uitgekeken en jullie zo van ❤️e gegund! Genieten jullie maar met volle teugen en wij genieten met jullie flitsen mee! Liefs, Rob en Marion
  7. Robert Steur:
    18 januari 2019
    Geen stress, valpartijen, ziekenhuisbeziek of andere narigheid dit jaar, dus alleen maar blijheid en veel genoegen. Dat wensen wij jullie van harte toe, zodat Bali geen balen wordt. Goede vlucht en happy landing!

Marion en Robert
  8. Betty de Vries:
    19 januari 2019
    Fijne vakantie gewenst en lekker genieten samen!!! 😘

Liefs Dirk en Betty
  9. Anneke Swart:
    19 januari 2019
    Wij wensen jullie een hele fijne tijd in jullie vertrouwde omgeving.Geniet ervan en dit jaar niet teveel hobbels hoor.😘
    Gr.Sjef en Anneke
  10. Esther:
    19 januari 2019
    Heerlijk vooruitzicht weer!we wensen jullie een hele goede reis!
    En wat lekker he,net als het hier echt een beetje koud gaat worden,lekker naar de tropen.
    Lekker genieten met z'n allen daar!
    Groetjes Arjan&Esther
  11. Anneke:
    Een hele goede reis, en veel plezier, met elkaar!1
    Gr. Jaap en Anneke.
  12. Jan:
    19 januari 2019
    Een goede reis, en een hele fijne vakantie gewenst, genieten is het motto!!
  13. Froukje:
    19 januari 2019
    Virtueel reizen we weer met jullie mee.Goede vlucht en fijne vakantie.
  14. Anneke de Haan:
    20 januari 2019
    Ik wens jullie een heel fijne reis en een gezellige, inspirerende en lekker warme tijd op jullie geliefde eiland. Heel veel plezier en leuk dat we af en toe even mee kunnen kijken en lezen wat jullie daar allemaal uitvreten, hihi!
    Liefs, Anneke
  15. Aga:
    20 januari 2019
    Een hele goede reis! Geniet van deze mooie tijd. Groetjes van ons
  16. Jos:
    21 januari 2019
    Fijne tijd gewenst. Ik ga jullie weer volgen.
    Wij zijn er 22 februari.