Baliflits 12

5 maart 2015 - Sanur, Indonesië

hallo lieverds, hier dan een klein flitsje dit keer. We hebben niet zo veel beleefd. Lekker geluierd aan het strand. Lekker gefietst. We hebben al 250 kilometer op de teller staan. Ongemerkt fiets je de kilometers bij elkaar. Nu mijn fiets gemaakt is fietst hij/zij weer een stuk lichter. Roeland kan me redelijk bijhouden, dus dat gaat de goede kant op. Straks als we thuis zijn en het regent niet, dan kan hij lekker met me fietsen s' avonds. Vandaag begon de dag met regen toen we in het zwembad waren, maar hebben gewoon onze oefeningen gedaan, daarna ontbijt en ja hoor daar kwam ons zonnetje weer. Roeland bracht nog even zijn broeken naar de Taylor om ze een beetje in te nemen, natuurlijk kon hij dat wel alleen, maar de volgende keer moet ik maar mee. Komt hij thuis en wat is hem overkomen zoals hij zegt, was er ook een meisje die iets bracht om nauwer te maken. Ze trekt haar broek uit en komt erachter dat ze geen onderbroek aan had. Lachen natuurlijk! Kan me niet voorstellen dat ik zonder onderbroek aan in mijn korte broek stap. We zijn maar gauw naar het strand gegaan en dat was maar goed ook, want om half vier begon de lucht wel erg donkergrijs te worden. We hebben de boel bijelkaar gepakt en zijn terug gefietst naar Bumas. We waren net op tijd binnen. De eerste druppen begonnen al weer naar beneden te komen. Toch kwam het erge noodweer pas om een uur of 6 hevig onweer en hevige tropische buien. Het regent nu nog en we hopen dat het morgen weer droog is om er weer een heerlijke stranddag van te maken. Lieverds verder nieuws valt er niet te schrijven. We gaan nu lekker slapen en morge gezond weer op. Ook voor jullie straks welterusten en een dikke knuffel van ons. Selemat tidoer.

1. Ingrid:
    5 maart 2015
    Enjoy!!
  2. Wim Louwen:
    6 maart 2015
    Roeland je hebt toch zeker wel snel de andere kant op gekeken? Of heb je foto's gemaakt!!!!!!
  3. Gerard mentz:
    7 maart 2015
    Roeland gaat voortaan alleen naar de kleermaker ;)
  4. Marion:
    8 maart 2015
    Ik lees gelukkig niets meer over een vervelend opspelend maag-darmkanaal, Hilly! Fijn om weer helemaal kiplekker te zijn!
    "Geniet, maar nooit met mate", is een uitspraak van Loesje.
    Zonnige en lieve groeten van Rob en Marion!