Baliflits 18 b

25 maart 2015 - Sanur, Indonesië

Daar ben ik weer. Mijn iPad deed vervelend dus eerst bericht maar verzonden. De laatste gaan we alleen maar relaxen. Maandagavond heel gezellig met de Noordenburgertjes naar Samping geweest voor een laatste dinertje samen. Heerlijk gegeten en genoten van wederzijdse belevenissen. We waren pas om tien uur thuis terwijl we eigenlijk altijd vroeg naar bed gaan. Daan en Janny treffen we vanavond weer op het vliegveld , want we vliegen samen terug. Aldert en Janny blijven nog een paar dagen. Gisteravond ons galgenmaal genoten bij MonaLisa met Gede,Made en Sintya. Ook heel gezellig. Jan en Gepke sorry van Made dat ze je niet even gedag is komen zeggen. S' nachts na de optocht van de Ocho, ocho's dacht ze ineens aan jullie en dat ze het stom vergeten was. Ik moet jullie de groeten doen en jullie zeggen dat je gezond moet blijven en over 10 maanden gauw terug moet komen. Gisteren op het strand verwend met allemaal kadootjes en vandaag krijgen we nog een lamp mee van Samping. Zal wel handbagage worden. Nu nog lekker even aflakken en om drie uur naar Bumas om te douchen en de laatste dingetjes in te pakken. Om half zes gaan we richting vliegveld. Onze lieve kinderen hier gaan ons wegbrengen en zeggen we gedag aan de vele mensen, die we hier in de loop van vele jaren hebben leren kennen. Lieverds vanaf vrijdag zijn we weer te bereiken op ons Home adres. Lieve groetjes van ons beiden en een dikke kus.

1. Gerard mentz:
    25 maart 2015
    Goede reis terug naar Nederland. Wat hebben jullie veel beleefd zeg en bedankt voor de leuke reisverslagen en we bellen gauw eens op als jullie thuis zijn. Groetjes van Renee en mij
  2. Robert Steur:
    25 maart 2015
    Tja, aan alles komt een eind en dus ook aan deze fijne vakantie waarop jullie thuis kunnen terugkijken. Goede vlucht en een behouden thuiskomst.

Groetjes van Marion en Rob
  3. Ingrid: