Baliflitsen

21 januari 2015 - Wolvega, Nederland

Lieve baliflitslezers, even een flitsje vooraf. Deze flits komt vanuit Wolvega . Vanmorgen begonnen met de koffers in te pakken, want ja de tijd gaat enorm snel. Vooral omdat we er onverwachts nog een leuk klusje tussendoor kregen. Onze jongste dochter gaat trouwen in april. Dus moesten we deze week nog om een trouwjurk uit. Dit is zakelijk gezien een moetje en wel voor 1 mei. Dus jullie begrijpen dat er haast gemaakt moet worden. Voor degenen die het nog niet wisten, we vertrekken zondagavond met de Kl 835 21.00 vanaf Schiphol. Volgende week kunnen jullie de eerste baliflits verwachten, maar dan moet het internet het wel doen. We hopen 26 maart vol energie weer op Hollandse bodem terug te keren. Lieve groetjes van Roeland en Hilly.

1. Kim:
    21 januari 2015
    Leuk een trouwjurk uitzoeken!!!! Is het gelukt??
  2. Angelique:
    21 januari 2015
    Ha ha...Harm en trouwen, geintje zeker?!
  3. Piet en Saakje:
    22 januari 2015
    Hilly en Roeland alvast een leuke vakantie gewenst vanaf deze kant, er zijn nu ineens meerdere dingen om naar uit te zien.
  4. Gerard mentz:
    24 januari 2015
    Alvast een goede reis naar Sanur. We zullen zondag om 21.00 uur extra aan jullie denken hoor! Doe de groeten aan het personeel van ons en natuurlijk aan Gepke en Jan. Zeg maar tegen het personeel dat mijn voet weer goed is en geen problemen meer geeft. Leuk dat jullie dochter gaat trouwen. We zien vol vreugde het eerste verslag tegemoet en hopelijk hebben jullie mooi weer en niet zo veel regen! Groetjes van Renee en veel liefs. Gerard