Baliflits 1

27 januari 2015 - Sanur, Indonesië

lieve baliflitslezers, hier dan de eerste flits van deze vakantie. We zijn met een uurtje vertraging, veilig aangekomen op ons favoriete eiland Bali.op Schiphol ging het mis. De temperatuurregeling in de bagageruimte werkte niet, zoals hij moest werken, dus werd het even later. We hadden een prachtig gerenoveerd vliegtuig, waar we zelfs de apparatuur konden opladen. Alle nieuwe films die momenteel in de bioscopen draaien waren aan boord. Een leuke bemanning met 4 stewards en verder stewardessen die de economy class draaiden. Wat ons opviel was dat de bemanning wat ouder was dan we gewend zijn, maar zeker niet minder. In Singapore konden we zo doorlopen naar de volgende gate, om opnieuw overal gecontroleerd te worden, want je moet het vliegtuig uit met alle handbagage. En handbagage had ik zeker bij me.een koffer was weer eens  te zwaar op Schiphol, dus was het maar goed dat we nog een klein gaatje in de handbagage hadden. Dan mag je 12 kilo handbagage meenemen, maar dan moet je koffertje nog wel in een bak passen. Het was maar goed dat de grondstewardess nog een klantje kreeg,want natuurlijk paste mijn volgepropte koffer niet. En er zat maar 10 kilo in. Toen ze vroeg of alles gelukt was, zeiden we natuurlijk ja. Even een dik boek in de hand genomen en toen mochten we door. Ondanks dat we een uur ingevlogen zijn, waren we dus toch nog een uur te laat. In Denpasar stonden onze pleegkinderen ons al op te wachten. Het duurde ook erg lang voordat de koffers er waren. Omdat wij geen VISA hoefden te kopen en de gasten die korter blijven wel, liep de hele band met bagage vast. Onze koffers konden er niet bij op de band. Vroeger haalden ze hier de koffers van de band en zetten ze in een hoekje neer, maar sinds het nieuwe vliegveld er is doen ze dat niet meer. Na een half uurtje in de auto kwamen we op Bumas aan waar het ontvangstcomité ons al stond op te wachten. Heel lief ! Gisteravond nog geprobeerd om een mailtje te versturen, maar helaas berichtje wou niet naar Holland . Kan het me wel een beetje voorstellen, want de temperatuur is hier een stuk aangenamer. Op kamer gekomen stonden er prachtige bloemstukken klaar. Renee en Gerard hartstikke bedankt. Ook de verrassing van Angelique viel in goede smaak. Dank je wel dochter voor de leuke surprise. Na de koffers uitgepakt te hebben zijn we lekker in ons bedje gedoken. Toen was het inmiddels half een. Goed geslapen en om acht uur wakker geworden, toen badpak aan en nog even lekker gezwommen. Na het ontbijt zijn we met Anita en Wim naar het strand gefietst, ook daar een hartelijk welkom en veel kennissen van vorig jaar ontmoet. Om vijf uur koffie gedronken bij mama Gepke , douchen en daarna geprobeerd te mailen, helaas geen internet. Toen zijn we eerst maar gaan eten met jan en gepke bij Samping. Het smaakte zoals gewoonlijk weer voortreffelijk. Nu dan even proberen om een paar lettertjes naar Holland te sturen en maar hopen dat hij nu wel gaat verzenden. Lieverds dit was het tot nu toe, we gaan ons bedje weer eens op zoeken. Dikke kus voor iedereen

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Esther:
    Lieve Roeland en Hilly

We lezen het wel,ook daar is het "thuiskomen".Heerlijk dat lekkere temperatuurtje daar!
    Nou lekker genieten van alles!!

Liefs Arjan en Esther
  2. Robert Steur:
    Hé lieve mensen,

Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen en weer een warm welkom is bereid op jullie geliefde Bali. Nu maar lekker in de 'relax-stand' en genieten. Tijd zat om gedachteloos uit te kijken over de horizon. Lekker bevrijd van de 'stress' die zoal in voorbij kwam in de afgelopen weken.

Adiòs, Marion en Rob
  3. Anneke:
    27 januari 2015
    Heerlijk zo'n warm onthaal! Lekker genieten daar!
    Lieve groet, Jaap en Anneke.
  4. Gerard mentz:
    28 januari 2015
    Leuk dat jullie goed zijn aangekomen en dat ze voor de bloemen hebben gezorgd. Maak er een lekkere vakantie van want de rust hebben jullie wel verdiend. Groetjes aan allen daar. Renee en Gerard
  5. Angelique:
    28 januari 2015
    Wat lekker zeg, doet ons meteen weer denken aan afgelopen zomer! Geniet er van!
  6. Marion:
    Hallo lieve mensen,
    Gezellig om weer via jullie blog op de hoogte te blijven! Even voor de goede orde, wat is ook al weer het tijdverschil? Zes(?) uur vroeger bij jullie? Heel veel pleziervaart. Liefs Marionneke