Balizomerflits 5

21 juli 2014 - Sanur, Indonesië

Hallo allemaal.

daar zijn we dan weer even. Vrijdag om half elf uitgecheckd en eerst naar een weverij geweest. De kinderen mochten alledrie achter het weefgetouw en vonden dit heel leuk om te doen. De chauffeur liet ons een prachtig stukje van lombok zien. Hier ook prachtige rijstvelden, waar ze ook aan het oogsten waren. De chilivelden en wat er al niet meer ,kousenband, de miljoenen meloenen. Jeetje ik heb nog nooit zoveel watermeloenen gezien. We zijn daarna naar Kuta gegaan om te lunchen en voor Angelique en Kees herinneringen op halen van hun honeymoonreis naar Indonesië .nog even aan het witte strand geweest, waar de verkopertjes ons bijna belaagden. Ik hou hier totaal niet van,dus ben maar gauw weer naar de auto gelopen.toen nog een sasakdorp bekeken en toen was het tijd om naar de luchthaven te gaan. Terug op Bali duurde het erg lang met de koffers, maar onze aardige chauffeur stond rustig op ons te wachten. We moesten nog eten en zijn maar dichtbij gebleven. Even bij Mona Lisa gegeten. De laatste dagen hebben we op het strand doorgebracht bij  onze lieve vrienden hier. Zondag zijn a en k met de kids naar een waterpark geweest, waar ze enorm hebben genoten van de hoge glijbanen enz. We hebben heerlijk gerelaxt. Vanmorgen heeft Gede ons opgehaald om naar hun huis in Batabulan te komen. We hebben daar heerlijk op het dakterras gezeten midden in de rijstvelden. De kinderen hebben hun eerste moter- bike les gehad en vonden dat natuurlijk geweldig. We zijn daarna nog een paar uurtjes to THE Beach  gegaan, waar we weer werden verrast met kadootjes. Om 5 uur nogmet Angelique, Nick en Esmee naar erlanggan gegaan met de taxi om nog een paar kleine inkoopjes te doen. Vanavond bij luthus ons galgenmaal gegeten. Heerlijk aan het strand. De weergoden waren ons de laatste dagen goed gezind, zodat we volop hebben genoten. Nu gaan we nog maar even de koffers pakken en morgenvroeg om 7 uur de laatste massage. We worden om 4 uur naar het vliegveld gebracht door onze lieve kinderen hier en vliegen om 7 uur naar Singapore, dan na twee uurtjes door naar Amsterdam . Hier hopen we dan ook van de zon te kunnen genieten. Lieverds dit was de laatste zomerflits, mochten we nog iets spannends beleven komt er een vervolg en anders maar weer tot de winterflitsen.

1. Wim Louwen:
    21 juli 2014
    Hallo, weer genoten van jullie belevenissen en vooral van alle mooie foto's! Wij wensen jullie een heel goede reis en behouden vaart toe. We bellen vlug, als jullie weer een beetje uitgerust zijn. Amper aan het strand geweest en toch weer kadootjes, nou nou die mensen worden nog arm van al die Nederlanders. dikke kus Wim en Anita