Welkom op ons reisblog!

2 januari 2014

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

1. Reislogger:
    2 januari 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Esther:
    Lieve Hilly en Roeland,

Nu kunnen jullie de nachtjes gaan afstrepen en gaan genieten van een welverdiende vakantie!

Liefs Arjan Esther Frank en Isabel
  3. Gerard mentz:
    3 januari 2014
    Renee stuurt naar Hilly en Roeland nog een nieuw restaurant bij het uitzicht van de drie meren. Dat is pas geopend en voor 80.000 roepias kun je daar van alles opscheppen en heb je een complete maaltijd. Tenminste dat was de prijs in oktober-november toen we er waren. Het is niet zo ver weg waar je de heerlijke cashewnoten per kilo kan kopen..Roeland laat ze wel in kleine verpakkingen doen dan blijven ze langer knapperend en vers. We hebben nog steeds die heerlijke noten! Verder willen we natuurlijk wel op de hoogte blijven hoe alles verloopt in Bumas en ga zeker naar de markt die nu is overdekt en waar je voor een habbekras lekkere nasi kunt eten! Op....naar Bali!! Groetjes vanuit Amsterdam en we hebben nog steeds die heerlijke bloemen van jullie. Wat een prachtig boeket!! IK heb ondertussen de folder gevonden die jullie kant opkomen. Het is MAHAGIRI panoramic resort en restaurant RENDANG, Karangasem, Bali. http://www.mahagiri.com....kunnen jullie alvast een kijkje nemen!!
    Groetes van Renee en Gerard
  4. Gerard mentz:
    12 januari 2014
    Sorry de folder is pas vandaag op de bus gegaan dus komt een deze dagen zeker aan. Nog even en dan lekker eerst even wat in de zon en de verkoudheden en kwaaltjes thuis laten en anders gaat het daar wel gauw over. Twee maanden is een lange periode dus doe kalm aan want jullie hebben tijd genoeg en hopelijk bij terugkomst hier weer een beetje lente! Pas op in Singapore daar raakte we bij de handbagage van alles kwijt waar maar een beetje vloeistof in zat! groeten van Renee. Gerard