Baliflits 10

25 februari 2016 - Sanur, Indonesië

Goedemiddag kikkerlandje en bewoners, hier dan weer even een flitsje uit Bali. Krijg net een berichtje uit nederland dat het een beetje koud en miezerig is. Gelukkig kan ik jullie melden dat het hier zonnig,warm en een beetje winderig is. Dinsdag weer even met de taxi naar het strand geweest samen met Lies. We hadden een leuke taxichauffeur die ons ook wel weer wilde ophalen om half drie. Lies wilde ook wel weer op tijd naar Bumas, want ze is nog steeds snotverkouden. Het was prachtig weer,dus lekker genoten aan het strand. Om half drie stonden we op de afgesproken plaats, maar geen taxi. We zeggen tegen elkaar we wachten een kwartirtje en als hij er dan niet is pakken we een andere.maar je weet het hier, ze hebben hier rubberen tijd. Net als bij ons het stief kwartirtje. Nou inderdaad14 minuten over half drie was hij er en bekende eerlijk,ik was in slaap gevallen. Ze hebben hier de laatsre maand zoveel ceremonies gehad, dus is het ook geen wonder dat de oogjes wrl eens dichtvallen. Gepke lag lekker op mijn plekje en daar mocht ze ook wel blijven liggen, want ik wou eigenlijk wel een uurtje slapen. Kun je zien dat je nog niks waard bent. Zo ontzettend moe. Ik heb me gedoucht en heb niet 1, maar 3 uurtjes geslapen. Zal het wel nodig hebben gehad. Gisteren hier weer bij het zwembad gelegen. S' morgens eerst oefeningen gedaan in en bij het zwembad. Er was veel Roeland is met Lies naar de uitvoering van het dansen van Sintya geweest. Dat werd voor mij nog eventjes teveel. Ze gingen om 4 uur weg en kwamen om half tienweer thuis. Ik heb samen met Hans en Jan en Gepke bij de warung in de straat gegeten en lag aL te slapen toen ze thuiskwamen. Het was weer heel leuk geweest. Gisteren werden we uitgenodigd door Putu om zaterdagavond bij hen te komen eten. Dit hebben we 2 jaar geleden ook gedaan en het was heerlijk. We gaan er dus met zijn tienen heen.zaterdagmorgen kwam ze ons allemaal een doos met heerlijke hapjes brengen. Zo komt JanSplinter door de winter.Dinsdag gaan we met Nyoman en zijn vrouw Made de kinderen op stap, dan donderdag naar het ziekenhuis en vrijdag gaan we aan ons avontuur naar Java Beginnen. Gisteren heeft de Friesland weer contact opgenomen en 3 maart nemen ze weer contact op over de voortgang met mijn pols. Roeland heeft vanmorgen ook SingaporeAirlines maar weer eens gebeld over de koffer en ze komen nu 2 of 3 maart een nieuwe koffer brengen hebben ze gezegd. We wachten maar weer af. Heel veel knuffels voor jullie van ons.

1. Hilly:
    25 februari 2016
    Er was veel Roeland, moet zijn er was veel animo vanmorgen. Soms valt er wel eens wat weg.
  2. Janny van Noordenburg:
    25 februari 2016
    Hoi hilly en roeland. O,ja die lekkere hapjes jummie lekker. Wij zitten nu aan de groene pannenkoekjes met zoete kokosvulling. Ben even aan het bakken geweest. Proeven we ook een beetje bali. Fijn dat je ook weer van het strand kan genieten. Wens lies beterschap met de verkoudheid. Slaap ze zo en geniet ze lekker verder oo bali. Lfs daja
  3. Angelique:
    25 februari 2016
    Jammer, dat we jullie gemist hebben vanmiddag met face-timen! Dat zwembandje staat papa goed en die speeltjes passen helemaal bij hem! Jullie hebben ze daar zeker niet verklapt dat het de allerbeste zandkastelen en -botenbouwer van Nederland is:)