Baliflits 15

16 maart 2015 - Sanur, Indonesië

lieve mensen, het is al weer maandagavond. De 15 e baliflits. Ja, ja, dat is dus al weer 7 weken die we er nu op hebben zitten. De afgelopen dagen hebben we heerlijk balii  weer gehad en dat betekent dat we heerlijk naar het strand zijn geweest. Het is daar zo lekker genieten. Ik kan daar ook heerlijk mijn slaap inhalen,want er worden hier ook hele bossen omgezaagd. We doen trouw onze oefeningen s'morgens in het bad onder leiding van Anita. Wim haalt broodjes en maakt de tafel klaar ,zodat we elke morgen zo aan kunnen schuiven. De afwas wordt door het keukenpersoneel gedaan en we kunnen zo weer opstappen. Morgenvroeg om half zeven de masseur, omdat we op tijd naar de ceremonie moeten. Daar vertel ik in de volgende flits wel over. Woensdagmorgen worden we tussen 8.00 en 8.30 uur opgehaald om naar Gili Air te gaan. Vanmorgen stond onze lieve dochter Made voor de deur met heerlijke Lumpers en eigen gebakken pinda's. Lekker wat mee naar het strand genomen en uitgedeeld. Ze smaakten weer voortreffelijk. Zelfs onze strandbaas en zijn schoonzoon vonden ze erg lekker. Vanmiddag wat eerder van het strand gegaan omdat we de laatste klantjes waren en Noyman graag met de voorbereiding van de ceremonie bezig wou. Het zal ons allemaal benieuwen hoe alles gaat. Vanmorgen wat kleine kadootjes gehaald en er vanmiddag een leuk gevuld mandje van gemaakt. Vanavond op de markt gegeten. Roeland had zin in martabak en ik heb een coupe fruit naar binnen gewerkt. Elk voor 70 cent gegeten. En lekker gegeten!. We gaan zo slapen want anders wordt het een heel kort nachtje. Tot de volgende baliflits. Dikke kus van ons tweetjes.

1. Gerard mentz:
    18 maart 2015
    Leuk om weer eens te lezen hoe het daar gaat. Ja de tijd schiet op nu dus geniet volop voordat jullie weer naar het koude Nederland verhuizen waar hij gisteren prachtig weer was met 15-16 graden! Helaas wordt het weekend weer wat minder als Gepke en Jan huiswaarts gaan. Liefs aan allen daar en groeten van Renee