Baliflits 17

20 maart 2015 - Sanur, Indonesië

Lieve mensen daar ben ik alweer. Zie dat mijn flits niet volledig is gearriveerd bij jullie. Zal proberen het verhaal af te maken zoals ik geschreven had. Na onze lange wandeling waren we toch wel een beetje moe. We hebben eerst lekker gedoucht in onze buiten douche. Als je de kamer inkomt ligt de douche erachter. Drie treetjes naar beneden. Je moet niet teveel gedronken hebben, want dan kun je weleens naar beneden kukelen. Heel leuk ingericht. We hebben in ons hotelletje gegeten en zijn op tijd onder onze klamboe gekropen. Het is net kamperen in zo'n tentje. We hebbenhier ook geen kast, dus leven we vanuit de koffer. Is ook wel te doen voor een paar dagen. Vanmiddawerd het heel donker. We konden Lombok niet eens meer zien liggen. Hevige onweersbui, die ongeveer een uurtje heeft geduurd, daarna weer mooi weer, de omgeving wat verkend, zover je dit kunt verkennen. Door de kampong gelopen en lek gestoken door de vliegen, maar wel heel leuk om te doen. Op de terugweg langs het strand gelopen en ja daar is altijd wel bezigheid. Als je bedenkt dat alles hier met bootjes moet worden aangevoerd dan begrijp je dat er vele kleine bootjes moeten worden gelost. Het zijn altijd de vrouwen die dit werk doen. De meeste mannen zijn hier liever lui dan moe. Zit nu nog lekker buiten in het zonnetje te schrijven. Ik moet zo stoppen,want het is alweer 6 uur. Om half zeven vertrekken we meestal om ergens te eten. Zoals jullie zien hebben we het hier best naar de zin. Ik zal Roeland vragen om nog wat foto's te sturen en dan duik ik onder de douche. Lieverds het is morgen onze laatste dag op GiliAir. Zondag vertrekken we weer naar onze thuishaven. De volgende flits zal dan ook weer worden verstuurd vanaf daar. Heel veel warme knuffels van dit goddelijke eiland.

1. Anneke:
    20 maart 2015
    Ziet er knus uit,al is het kamperen? Die stekende vliegen is minder!
    Geniet nog maar,het zit er al bijna op!

Lieve groet,Jaap en Anneke.
  2. Ingrid:
    20 maart 2015
    Het "aftellen" is begonnen, geniet van jullie laatste dagen daar! :)
  3. Hilly:
    21 maart 2015
    Ja, het gaat nu wel heel snel, maar we hebben nog heel veel leuke dingen in het vooruitzicht.
  4. Gerard mentz:
    21 maart 2015
    Nou...leuk om het te lezen en dat jullie je vermaken ondanks dat de tijd doortikt en voordat je het weet weer in Bumas zijn. Geniet van de laatste dagen daar en groetjes van Renee
  5. Gepke en Jan:
    21 maart 2015
    Hilly en Roelant wij zijn weer op ons plekje of te wel huis wij zijn weer thuis.
    Goede reis gehad met wat strubbelingen maar die horen jullie nog wel.
    Groetjes Gepke en Jan
  6. Hilly:
    22 maart 2015
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Wij zijn ook weer op Bumas. Was een woelige zee vanmiddag. Nu straks gauw naar bed.slapen we vast goed. Groetjes ons.
  7. Hilly:
    22 maart 2015