Baliflits 17

25 maart 2014 - Sanur, Indonesië

Goedenavond allemaal, hier dan onze laatste baliflits. We zijn maandagochtend nog lekker even naar het strand gefietst. We hoefden pas om 6 uur naar het vliegveld. Heerlijk samen met Wim en Anita genoten van de schone zee. De wekker op half 4 gezet en ook nog even een tukkie gedaan. S, nachts slecht geslapen, want ik had onze pyjama's al ingepakt. Volgens Roeland lag het daaraan. Afscheid genomen van onze lieve vrienden aan het strand en natuurlijk van de strandbaas en zijn familie. Om 4 uur gauw gedoucht, want Hans en Lies gingen om half vijf weg. Ondertussen kon mijn haar nog lekker drogen. Hans en Lies uitgezwaaid en de laatste rommeltjes nog bij elkaar gepakt, haar geföhnd en toen was onze Made er al. Roeland met Made de fietsen bij haar moeder gebracht en toen was het voor ons ook tijd om te vertrekken. Eerst jan en Gepke en Wout en froukje uitgezwaaid en toen kwam Gede al voorrijden. Alles ging naar wens en zo stonden we om half zeven op het vliegveld. Gede,Made en Sintya brachten ons zover mogelijk weg. Afscheid genomen en door alle officiële aangelegenheden heen. Ze controleren enorm, maar gelukkig geen moeilijkheden. We mochten  inchecken  bij de business-class balie en waarschijnlijk daardoor hadden we onze koffers vanmorgen heel snel. Hebben op het vliegveld nog een hapje gegeten met zijn zessen,zodat de wachttijd gauw voorbij was. Van Denpasar naar Singapore kon ik mijn ogen al bijna niet meer openhouden, maar was niet van plan hier aan toe te geven. In Singapore moesten we na 15 minuten al weer boarden, dat ging dus supersnel. Naast mij was een stoel vrij,nou dat was wel lekker,want de meneer die naast ons zat was behoorlijk corpulent. Heb na het eten 2 melatonines genomen en werd daar lekker soezerig van.zo ging de reis toch wel snel als je een poosje kunt slapen.angelique heeft ons van Schiphol gehaald. Om lunchtijd Nick van school gehaald en om goed 1 uur richting huis gereden. Eerst de koffers thuis afgeleverd en toen Zoë en caitlyn van school gehaald, was voor de meiden een hele verrassing. Vanavond heeft Mirella gekookt en hebben hier samen gegeten. Nu de kinderen naar huis en moeders gaat naar bed. We bedanken jullie voor de reacties en zeggen tot volgend jaar