Baliflitsen

8 juli 2014 - Sanur, Indonesië

Hallo allemaal, hier dan weer even een baliflitsje.

we hebben een hele goede reis gehad. Lekker veel geslapen in het

vliegtuig met zijn allen. De overwinning van oranje gevierd met de voetballiefhebbers

en nog eerder geland dan de tijd die gepland stond. Maandag naar het strand geweest, waar het toch wel heel hard waaide. We vonden het zelfs een beetje aan de koude kant. Vandaag begon de dag met heel veel regen en harde wind. Toen het droog was zijn we naar het strand gefietst om onze bedjes af te zeggen. Daarna zijn we naar het zwarte strand gefietst en dat leuke weggetje wat door een dorpje gaat terug naar het hotel. Plusminus 15 kilometer. We zijn heel blij met de fietsen van onze lieve vrienden, die we mogen lenen. Morgen gaan we naar Lovina voor drie dagen.voor de baligangers Nyoman, de zwager van Putu gaat ons er heen brengen en ook zaterdag weer ophalen. ( Putu het kamermeisje) na Lovina horen jullie hoe het geweest is want ik weet niet of we daar tijd hebben om iets te schrijven.  De groetjes van on s allemaal en voor de baligangers ook van het personeel.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wim Louwen:
    8 juli 2014
    Dit hoort niet lieve mensen (regen), wel mijn fiets droog maken hoor, doe ik ook altijd!!!!! Doe iedereen de groeten en geef Putu een dikke kus van mij. Geniet lekker verder en hopelijk verder veel, heel veel zon. Hilly, ik heb gister een zwemslang gevonden , eindelijk, dikke kus Anita
  2. Bruinenberg:
    8 juli 2014
    Veel plezier in Lovina!
    In juli ook regen? Dat belooft wat!
    Groet aan allen!
  3. Gerard mentz:
    11 juli 2014
    Héél veel plezier daar! Ik was je blog kwijt maar weer terug gevonden omdat ik van Gepke had gehoord dat je wat geschreven had. Poef....nog maar een weekje....wat gaat de tijd snel. Groetjes uit Amsterdam van Renee