Baliflits 2016 nr 2

28 januari 2016 - Sanur, Indonesië

lieve lezers, We zijn al weer lekker ingeburgerd. Vandaag voor het eerst een hele droge dag gehad. Al menigmaal kleddernat thuis gekomen,want die buien komen hier zo snel op, daar valt niet tegen te fietsen. De temperatuur is goed en ach even droge kleren aan en je kunt er weer tegen. Deze week een blender gekocht, want ons meisje aan het strand zit inmiddels op de hogere school en dan is ze te laat voor de badgasten, want ze is pas om 6 uur vrij. Lekker fruit gekocht en zelf smoothies maken. Heerlijk! Onze club waarmee we naar Java gaan is inmiddels compleet. Toutouc, ik weet niet of ik zijn naam goed geschreven heb, onze gids was er gisteren al. Hij liet er geen gras over groeien dus, was van Java naar Sanur gekomen. Heeft hier een nachtje geslapen en moest ook nog bij een ander hotel zijn voor ook een reisje naar Java. We hebben denk ik een leuke tocht uitgestippeld met zijn allen. Niet de geijkte dingen. We gaan van 4 t/m 12 maart. Het word een druk programma. We gaan met de auto naar Yogyakarta, van daaruit gaan we een stuk met de trein, we moeten alleen heel vroeg opstaan, want deze vertrekt al om 6 uur. Maar daar vertellen we later wel meer over als we op reis zijn. Het is hier weer als vanouds, de tamtam werkt nog steeds goed. Onze masseur kwam vanmiddag al even kijken of we er al waren. Had dat al weer gehoord. Nou direkt maar een afspraak gemaakt voor morgenvroeg om 7 uur. Ja, jongens we hebben tenslotte vakantie. Slapen doen we dan wel op het strand. Onze pleegkinderen zijn gisteren geweest en Zoe en Caitlyn, Sintya was heel blij met de kleren en de schoenen. Ook de andere goede gevers hartstikke bedankt namens ons lieve gezinnetje hier. Ook zijn we gestart met ons dagelijkse gymuurtje in het Zwembad. Morgen dus eerst de knijper en daarna ontspannen in het zwembad.heb vanmorgen speltbrood gekocht, dat is hier ook niet goedkoop. 4,30 + nog 10% tax. Maar beter duur dan niet te koop. Meer nieuws hebben we ook niet op het moment. Liefs van ons tweetjes en tot de volgende flits.

1. Janny van Noordenburg:
    28 januari 2016
    Hoj hilly en roeland wat leuk om dit verslag te lezen . we weten hoe het is daar en zien het dan ook voor ons. Hoorde van janny en aldert dat het nu even een paar dagen minder was met het zonnetje. Dat kan want die schijnt nu hier. Geniet ze daar nog lekker met zijn alle en we genieten hier mee met de reisverslagen.☀lfs daan en janny
  2. Esther:
    hallo!!

zo te lezen is het weer een mooi relax leventje(top)
    Heerlijk ff op vakantie naar JAVA!!
    Vergeet de borobudur niet he!(daar kun je nog eventueel wensen doen)
    Nou Hilly,ik heb je vandaag wel gemist hoor!!(de handel is coming!!)
    Maar we hebben een mooie zonnige dag in nederland gehad.
    Geniet van de heerlijke tijd!

Liefs Arjan&Esther
  3. Hilma:
    Lieve Hilly en Roeland,
    Wat leuk om jullie reisverslag weer te volgen, zo heb ik ook een klein beetje vakantiegevoel. Leuk dat jullie naar Java gaan, naar Yogjakarta, daar ben ik zelf ook geweest en heb ooit een Indonesisch vriendje gehad die daar geboren is, zijn moeder kon ook zo lekker koken, mmmm!! Ik hoop dat jullie weer veel mooie dingen gaan zien en er van genieten. Heel veel plezier, groetjes van heit en mem en van mij natuurlijk!!!
  4. Angelique:
    28 januari 2016
    Hallo vakantiegangers, wij vandaag een prachtige zonnige dag gehad, maar gisteren kwam het met bakken uit de hemel. Even dachten we dat we ook op Bali zaten, maar de regen was helaas koud:) Fijn, dat jullie een droge dag te pakken hebben gehad, hopelijk volgen er nog velen. En wat heerlijk om al de plannen voor Java vastgelegd te hebben, dat wordt vast een hele ervaring! Maar eerst lekker genieten van jullie vertrouwde stek! Groetjes van ons allemaal.
  5. Jeldou Dam:
    28 januari 2016
    Dat klinkt erg goed geniet er lekker van. Liefs jeldou
  6. Regina:
    29 januari 2016
    Hey Vakantiegangers, het leest weer lekker weg! En je gaat ook nog zin krijgen in smoothies van vers fruit... dat is wel even ietsje anders van smaak dan hier. Maar goed, dat geldt ook voor de masseur, het klinkt lekker maar ik weet van de verhalen dat het net even ietsje anders gaat! Geniet van jullie vakantie en ik geniet van jullie verhalen! Liefs Regina x