Baliflits 2016 nr 8

19 februari 2016 - Sanur, Indonesië

lieve baliflitslezers,

Hier dan weer even een flitsje van Bali. Het is 7 uur in de morgen en ik ben weer geinstalleerd bij het zwembad. Het zonnetje schijnt al volop en Roeland heeft zijn massage, dus hup je bed uit en ga maar lekker buiten liggen. Mijn parasolletjes zijn weer opgezet en zelfs mijn kan heet water werd al geserveerd met de vraag of ik al ontbijt wilde. Roeland had al een broodje voor me gesmeerd met kaas. Ik heb nog niet zoveel zin in eten, omdat de misselijkheid nog niet wil verdwijnen. Gisteravond een beetje bihoen gegeten, welke Roeland had gehaald. Geen enkele pijnstiller meer genomen want ik ben bang dat de medicijnen zich hebben opgestapeld in mijn lichaam en dat daardoor de misselijkheid aanhoudt. Van ellende gisteravond een half blikje cola gedronken( bah wat vies) dat schijnt te helpen tegen misselijkheid. Toch nog wel redelijk geslapen, wel om de twee uren wakker, want ja je ligt steeds in een houding en als je je omdraait wordt je wel wakker. Maandag moet ik terug naar mijn dure hotel en dan hopen we dat ze het gips, nou ja gips, ze hebben er fiberfill omheen gedaan. Waterproof en ontzettend scherp aan de randen, zodat het snijdt aan alle kanten, een beetje in gaan in knippen.zodat het wat plezieriger is om oefeningen te doen. Zo nu genoeg gezeurd en gaan we van de dag genieten. Heb al weer een zelf  geplukt bloemetje gekregen van een zwitserse gast. Nou jongens als dat geen verwennerij is. Wie krijgt er een bloemetje om zeven uur s'morgens. Net een hele mooie hagedis gespot. Alleen jammer dat ik er geen foto van kon maken, want ze zijn supersnel.inmiddels komen de sporters uit het zwembad en gaan de mensen naar het ontbijt. Ze komen allemaal even een praatje maken. Ja, als je hier iets hebt word je niet vergeten. Zo ik ga maar weer eens genieten van de prachtige tuin, die op het moment zo groen is en elke keer bloeit er wel weer iets anders. Liefs en tot de volgende flits.

1. Robert Steur:

Lezen? Klik op: https://dayone.me/2vBGzQl

Of surf naar: https://woordenbrei.wordpress.com/2016/02/19/shit-happens/
  3. Anneke de Haan:
    19 februari 2016
    Hey Hilly, beterschap. Gelukkig wordt je flink in de watten gelegd door iedereen.
    Liefs, Anneke
  4. Hilma:
    20 februari 2016
    Hallo,Hilly en Roeland,
    Liep een beetje achter met het lezen van jullie reisverhalen dus las nu pas wat een dikke pech je hebt met die ongelukkige valpartij en de breuk die je daarbij hebt opgelopen, hoop dat je weinig pijn hebt en dat het goed hersteld.
    Wat een gedoe zeg met die ziekenhuizen en de betalingen, ze doen maar wat heb ik de indruk en dan de financiële kant, niet te filmen zeg!!!
    Hopelijk kun je nog wel een beetje de dingen doen die je ontspanning geven!!!
    Hier gaat alles zo rustig aan zijn gangetje, pa sukkelt de dagen door, kan niet zo heel veel meer en voelt zich daar erg vervelend over omdat hij het lastig vindt dat ma alles moet doen, frustrerend voor hem maar ja, het is niet anders!!!
    Hopelijk zet de lente hier vroeg in, kunnen we weer lekker naar buiten en dat doet iedereen goed, alhoewel de narcissen en de krokussen al volop bloeien en sommige bomen al bloesem dragen, we gaan de goede kant op, haha!!
    Lieve Roeland en Hilly, heel veel beterschap gewenst, geniet van
    en met elkaar en tot het volgende reisverslag, dikke knuffel Hilma
  5. Janny van Noordenburg:
    20 februari 2016
    hallo Hilly en Roeland,
    zo te lezen zijn ze je aardig aan het verzorgen en verwennen. Ja het is even balen dat je nu even niet je eigen broodje kan smeren en je nog steeds wat misselijk bent. hopen voor je dat dat door dat geen medicijnen neemt dat snel verminderd en weer kan genieten van het heerlijke eten op de markt. succes maandag met de controle van de pols en doe de groetjes aan iedereen. succes. lfs Dan en Janny