Baliflits 4

5 februari 2015 - Sanur, Indonesië

Hallo lieve lezers. Het is al weer donderdag, ondanks dat we weinig uitvoeren, vliegen de dagen voorbij. We hebben een hele gezellige club en lachen heel wat af. Zoals elke morgen starten we om 7.15 met baantjes zwemmen. Roeland ligt dan nog zo lekker, dus die komt om 8 uur uit ons mini-bed 2.40 breed. Dat is zo lekker om daar alleen in te liggen. Made heeft maandagavond heerlijke gebrande pinda's gebracht. Gebakken in olie met stukjes knoflook erin. Dinsdag meegenomen naar het strand en we hebben er met zijn allen van gesmuld. Woensdag onze masseur gehad en ik moet heel eerlijk zeggen het was nog lang niet pijnloos. Mijn hoofdpijn speelt me nog wel eens parten en ja dan wordt je goed onder handen genomen. Zaterdag komt hij weer en dan maar zien of er wat verbetering optreedt. Vanmorgen hebben we een tripje geboekt voor zondag, dan gaan we de westkant een beetje verkennen. Onze chauffeur heeft ons beloofd dat we de echte natuur ingaan. Op onze vraag of we zo nu en dan een sanitaire stop konden maken, antwoordde hij, dat doen we hier in Indonesië gewoon in de natuur. Nou we zullen wel zien wat het ons brengt. Voor degene die hem kennen, we gaan met Nyoman de zwager van Putu van de house-keeping. Verder vandaag heerlijk naar het strand geweest. We hebben al twee dagen geen regen gehad er staat een lekker windje, dus is het volop genieten. Vanavond met Jan en Gepke, Made, Gede en Sintya bij MonaLisa  gegeten. Was heel gezellig. Made had weer twee heerlijke papaja's meegenomen, dat wordt morgen bij het ontbijt weer lekker smullen. Gede had allemaal prospectussen meegenomen van de boten die naar de gili's gaan. Moeten we binnenkort ook boeken. We willen ook nog een paar dagen naar Lovina met Jan en Gepke. Gaan we deze week ook regelen. Sintya heeft 28 februari uitvoering van school,waar we ook voor uitgenodigd zijn. Ook heel leuk,dus genoeg te doen.  Gisteren nog even ge-adapteert ons dansgroepen. Ja dat hadden we een paar jaargelden niet kunnen denken. Zover weg en dan mekaar zo even spreken.Lieverds dit was het dan weer even. Selemat tidoer.

1. Robert Steur:
    5 februari 2015
    Even informatie opgezocht op het Internet over de Gili's. Werkelijk schitterende plaatjes kwamen voorbij. Adembenemende natuuropnamen. Alleszins de moeite waard om een bezoekje aan te brengen. Benieuwd naar jullie belevenissen op deze kleine eilanden (in Sasak-taal). Veel plezier op jullie favoriete aangename winterbestemming!

Groetjes van Marion en Rob
  2. Hilly:
    6 februari 2015
    Dank je wel Rob. Dit duurt nog even we vertrekken18 maart naar Gili Air. Inderdaad adembenemend, die natuur daar. Het eilandje kun je in 1 dag belopen. Jullie alweer een beetje gewend in ons koude kikkerlandje? Liefs Roeland en Hilly.
  3. Gerard mentz:
    6 februari 2015
    Leuk te lezen dat het jullie allemaal daar goed gaat en ik krijg er alleen maar zin in om snel te komen. Helaas moeten we even afwachten hoe het met de zuster van Renee gaat. Een leuk clubje bij elkaar zo daar in Bumas. Helaas veel regen lezen we. Nu dat hadden we in september en oktober totaal niet. Maar hier is het gevoelsmatig erg koud op vrijdag 6 februari maar morgen en over morgen stijgt de temperatuur naar wel 8 graden op de dag! Dus alles jullie terugkomen begint hier wel de lente! De nieuwe Ecco schoenen zitten zalig vooral omdat ze een brede wreef hebben. Linkervoet is goed genezen en de zwelling is nu zo goed als weg. Doe Gepke Jan en alle andere bekenden de groeten van ons en ja....we zijn jaloers op jullie daar!! groetjes van Renee
    Gerard
  4. Angelique:
    6 februari 2015
    Druk, druk, druk zo te lezen:) West-Bali, Lovina en Gili air, super allemaal! Ben benieuwd hoe West-Bali is!
  5. Hilly:
    6 februari 2015
    Gerard we hebben nu al drie dagen geen regen meer gehad. Prachtig strandweer at THE moment. Liefs Roeland en Hilly
  6. Gerard mentz:
    6 februari 2015
    Gelukkig dat het regentijd een beetje voorbij is ;) Maar ja het geeft ook een beetje verfrissing bij 30 graden!