Baliflits 5

9 februari 2014 - Sanur, Indonesië

Lieve baliflitslezers. Hier dan weer even een flits uit Bali. Ik zal het geen flitsje meer noemen, want dan flitst mijn onderbuurman terug. Wij hebben het ontzettend naar de zin ondanks regen die er valt. Vrijdagmorgen is Roeland naar de kapper geweest en heeft hij zich lekker laten verwennen door, schrik niet 5 dames. Meneer had het dus weer goed voor elkaar. Vrijdagmorgen eerst weer massage gehad en die was niet mals dit keer. Roeland voelt er nog steeds niet zoveel van zoals hij zegt, hij is alleen maar ontspannen. Ja, ja jullie weten wel anders. Nou ik kom er wel eerlijk voor uit dat het niet altijd lekker voelt. Toen ik uit het zwembad kwam vroeg de masseur zelfs of ik pijn had. Nou toen niet meer,maar ik was verschrikkelijk moe.  Dat viel wel aan me af te zien. Toen Roeland bij de kapper zat ben ik vast naar het strand gegaan en heb een poosje liggen slapen. S' middags op het strand werd het om vier uur weer verschrikkelijk donker. Wij zijn gebleven en wat denk je? Degenen die naar huis gingen zijn kletsnat geregend en wij hebben 5 seconden hele dikke druppen gehad en toen was het weer droog. Zaterdag heeft Gede ons om 1 uur opgepikt en zijn we met Made  naar Sintya haar optreden geweest. Het begon om twee uur en om zes uur was het afgelopen.  Ze deed het hartstikke goed en stond vooraan. We zullen een foto meesturen. Daarna zijn we met zijn vijfen naar Jimbaran gegaan naar de vismarkt. We hebben daar anderhalve kilo verse gamba's , een dikke kilo red snapper en een kilo oesters gekocht. Deze naar een grote barbecue gebracht, daar wordt de vis schoongemaakt en gegrild. We hebben heerlijk gesmuld van deze vis maaltijd. We hebben voor 18 euro met zijn allen gegeten. Inclusief drankjes. Jullie zien we gooien het geld niet over de balk,al zijn we hier nog steeds miljonair. Vandaag zijn we lekker naar het strand geweest. Het was vandaag druk op het strand. Meestal op zaterdag en op zondag komen de locals naar het strand. Wel  heel leuk om te zien. Ze huren dan een badeendje voor de kinderen en dan zie je ze allemaal dobberen. Zonet even naar Amsterdam gebeld met Jan zijn telefoon. Gerard is vandaag 65 geworden. We hebben even met zijn allen voor hem gezongen. Ook hebben we Nick alvast gefeliciteerd met zijn tiende verjaardag morgen. De internetverbinding is hier nog steeds slecht en vanavond hadden we contact. Heel leuk om iedereen weer even te zien. Vanavond weer lekker gegeten op de markt. Gepke en ik hebben lekker mahi- mahi gegeten en de mannen wilden geen vis vanavond en die zijn naar de nasitent geweest. Zij hebben goedkoop gegeten. Voor nog geen euro. Wij hebben het iets duurder gemaakt. Wij waren 2,50 kwijt. Daar hadden we toestemming van de mannen voor gekregen hoor. Hadden zij het ook lekker rustig. ( ha, ha, ) we vragen ook echt om toestemming. Maar niet heus. Tenslotte lopen we niet in zeven sloten tegelijk. O, ja Angelique je vroeg nog waar onze fietsen worden opgeslagen. Natuurlijk bij Made en Gede. Marion en Rob wat een leuk krantenartikel met Boyd. Schitterend die reacties. Ik kreeg gisteren ook een berichtje uit de Filippijnen van mensen die we hier ooit hebben ontmoet. Hartstikke leuk. Jongens en meisjes dit was het weer voor nu. Wij gaan naar bed en morgen weer vroeg uit de veren. Half acht wacht het zwembad. Allemaal een dikke knuffel.

1. Bruinenberg:
    9 februari 2014
    Heerlijk jullie flitsen te lezen!Jullie hebben niet veel zakgeld nodig?leuke foto,s van Syntia!
    Hier alles goed!
    Al het goede komt in 3 en,maar het slechte ook!
    Jaap tijdens muziekles door stoel gezakt(vakantie kilo?)Gelukkig niks beschadigd!
    Lieve groet Jaap en Anneke.
  2. Robert Steur:
    10 februari 2014
    Selamat pagi levensgenieters,

Een lekker lui leventje hebben jullie aan de andere kant van onze globe. Lekker eten, drinken, slapen, zonnen, je laten masseren op z'n tijd. Zo nu en dan een ritje op de fiets. En, vooral gezellig 'beppen' met jullie vrienden en kennissen.
    Ik zag een video-impressie met de titel 'Het Sanur dat je nog niet kent'. Wellicht hebben jullie deze ooit gezien, of zelf dit tempeltje al bezocht.
    Je kunt het filmpje (met een goede internetverbinding) bekijken door te klikken op: http://youtu.be/zsLzQoO5ynI
    Na thuiskomst aanklikken om nog even na te genieten van jullie fijne vakantie op Bali kan natuurlijk ook.

Groetjes van Marion en Rob
  3. Wim Louwen:
    10 februari 2014
    Lieve boven buren, vanmiddag kwamen ze naar beneden flitsen met een lachende Gede en Sintya en een grote doos vol stinkende Durians, moet je weten ik (Anita) lust ze niet en dan die lucht. Alle andere Bumas gangers hebben echter wel genoten, vooruit dan maar.
  4. Gerard mentz:
    13 februari 2014
    Leuk dat optreden van Sintya en wat waren jullie weer goedkoop uit zeg! Ja 2 maanden en dan moet je wel op de kleintjes denken! Het kan niet iedere dag feest zijn ;) Geniet lekker daar ondanks de regen