Vervolg 14

5 maart 2016 - Sanur, Indonesië

soms moet ik hem even doorsturen omdat de iPad steeds vastloopt.toen we bij Cucuk's ouders en vrouw waren kregen we een echte tropische bui. We zijn toen het een beetje minder ging regenen terug gegaan naar het hotel en we wilden eigenlijk allemaal wel even siesta houden na een douchebeurt, maar daar kwam weinig van terecht. Hans en Lies waren verhuisd naar een kamer naast ons en opeens een klap. We dachten dat ze door het bed gezakt waren, maar helaas Hans maakte bijna een  doodsmak in de badkamer. Gelukkig alles nog heel. Hij zal morgen wel een beetje stijf zijn, maar dan geven we hem wel een kontje om in de bus te komen.Morgen staat ons weer een hele reis te wachten van ongeveer 5 uur rijden naar de Bromo. Ach met een kussen onder de ribben en eentje in de rug komen we er wel. Zal een fotootje meesturen van hoe de hand er nu uit ziet. Tot morgen. P.s. Janny nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag. We sturen jullie alleen zon en de regen houden we hier.dikke kus van ons allemaal.

1. Janny van Noordenburg:
    6 maart 2016
    Hoi javagangers. Was leuk jullie verjaardagsgroet uit javaoh, dat is dan mazzel hebbeb voor hans moet ne toch niet aandenken. Lies wilde je al nadoen en is niet gelukt. Dacht hans zeker dan ik eens proberen. Vandaag op de bromo geweest. Een heel avontuur . we lezen het straks van je. Geniet ze en tot horens . liefs daja